ASUS مانیتور ROG Swift PG27UQ را عرضه خواهد کرد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ , 09:10:54
پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت ایسوس (Asus)

ASUS مانیتور ROG Swift PG27UQ ۴k 144Hz NVIDIA G-SYNC HDR را با قیمت ۱,۹۹۹$ عرضه خواهد کرد. با دنیای بازی همراه باشید.

هفته گذشته دیدیم Acer مانیتور گیمینگ Predator X27 را ۱,۹۹۹$ معرفی کرد، اگر شما از شیفتگان برند ASUS هستید، شاید بخواهید نگاهی به آپشن‌های مشابه زیاد با ACER Predator بیاندازید و بیشترین نکته مشابه پنل آن‌هاست. ویژگی اولشان DisplayHDR 1000 و گواهی صحفه‌نمایش است.

هر دویشان ۴K, 144Hz, HDR و G-SYNC هستند. این مانیتور در بالاترین لیست دلخواه همه قرار دارد. من تنها می‌توانم تصاویر خیره‌‌ کننده را تصور کنم. صادقانه احتمالا بهترین تجربه گیمی در  ROG Swift PG27UQ  با قیمت باور نکردنیه ۱,۹۹۹$ است، احتمالا بهترین تجربه را روی مارکت خواهد داشت. شما با این مانیتور یک سیستم در خور آن را نیاز دارید که هزینه فراوانی خواهد داشت.

گیمر‌ها با سطح بی‌نظیری از جزئیات تصاویر و متن رو‌به‌رو می‌شوند. به اضافه PG27UQ با ویژگی‌های تکنولوژی NVIDIA G-SYNC گیم‌پلی را بسیار روان و بدون هیچ پارگی تصویر نمایش می‌دهد، گیمر‌ها در اول شخص شوتر، ریسینگ، با استراتژی هم‌زمان و در مسابقات ورزشی دست بالا را خواهند داشت.

مانیتور‌های  (NVIDIA G-SYNC HDR High Dynamic Range (HDR طیفی از روشنایی دارند که نزدیک‌تر است از آنچه چشم انسان تجربه می‌کند و طیف گسترده‌تر رنگ نسبت به مانیتور‌های سنتی را داراست. مانیتور‌های G-SYNC HDR اجرای کامل با ۱۰۰۰cd/m 2 روشنایی صعودی که چندین بار بیشتر از نمایشگر‌های استاندارد است. نور پس‌زمینه LED آن به صورت پویا در ۳۸۴ ناحیه کنترل می‌شود، ارائه کنتراست بالا برای غنی‌تر شدن و طبیعی‌تر شدن صحنه‌های تاریک، علاوه بر این گیمر‌ها می‌توانند کنسول و یا دستگاه‌های خود را وصل کرده از جزئیات ۴K HDR بر روی ROG Swift PG27UQ لذت ببرند.

یک ویژگی جالب که در ACER Predator نیست ASUS Aura SYNC روشنایی که نور محیط را فراهم می‌کند که با هر محصولی که ROG را پشتیبانی می‌کند می‌تواند هماهنگ باشد. این می‌تواند برای مشکلات فشار چشم که از مدت طولانی بازی است بسیار مفید باشد. همچنین اتاق‌تان را مانند یک کلاب بسازید پایه آن به شما اجازه می‌دهد که لوگوی خود را با استفاده از نور بر روی دیوار بیاندازید.

ROG Swift PG27UQ برای ماراتون گیم  طراحی شده. با استفاده از سنسور نور محیط را بررسی می‌کند و درجه روشنایی را تنظیم کرده، این سنسور روشنایی را در محیط تاریک کم می‌کند و روشنایی را در محیط مورد نیاز زیاد می‌کند. همچنین تکنولوژی‌های ASUS Ultra-low Blue Light Filter و Filker-Free بر روی صفحه‌نمایش از مضرات نور آبی جلو‌گیری می‌کنند. این به صورت آرگونومیک برای ارائه شیب چرخشی گسترده طراحی شده و تنظیمات ارتفاع که بازیکننده راحت باشد و زاویه دید ایده آل‌ خود را پیدا کند.

این مانیتور در فروشگاه Newegg با قیمت ۱,۹۹۹$ در خرداد ماه عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر