Windows 10 در حال حاضر در بیش از ۷۰۰ میلیون دستگاه فعال اجرا می‌شود

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ , 09:10:31
HoloLens, سیستم عامل Windows 10, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One

«مایکروسافت» به شکل رسمی تایید کرده است که در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون دستگاه فعال Windows 10 را اجرا می‌کنند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

زمانی که Terry Myerson در مورد ترک مایکروسافت در ماه اسفند (مارچ) صحبت کرد، به‌صورت تصادفی این اعداد را لو داد. امروز ما به ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در Windows 10 رسیده‌ایم، Xbox One بر حسب هسته ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود، Surface نوآوری در صنعت PC را رهبری می‌کند، HoloLens با خودش پیشرفت‌های غیر منتظره‌ای را به همراه آورده است و مایکروسافت استور سرویس GamePass را به راه انداخته است، توزیع Office، پلتفرم ابری Azure و خیلی چیزهای دیگر. Myerson ،گفته بود که ما سال گذشته را با ۸ میلیارد دلار درآمد از بخش خودمان به اتمام رساندیم.

HoloLens, سیستم عامل Windows 10, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One

زماینکه Myerson گفته بود کمپانی به ۷۰۰ میلیون کاربر نزدیک می‌شود، اما امروز سازنده ویندوز تایید می‌کند که واقعا بیش از ۷۰۰ میلیون دستگاه فعال Windows 10 را استفاده می‌کنند. این اعداد در Windows Insider Dev Tour به اشتراک گذاشته شدند و تایید ادعای دیگر Myerson مبنی بر اینکه این سیستم عامل ۸۴ درصد رشد سال به سال در فضای تبلیغاتی‌ را به همراه داشته، بودند.

زمانیکه «مایکروسافت» در سال ۲۰۱۵ ویندوز ۱۰ را عرضه کرد هدف بلند پروازانه‌ای داشت. که Windows 10 در چند سال به بیش روی بیش از یک میلیارد دستگاه اجرا شود. در حال حاضر مایکروسافت این مأموریت یک میلیاردی را حداقل در عموم دنبال نمی‌کند اما با استراتژی قوی خود به‌نظر می‌رسد در مسیر درست قرار دارد. دو به‌روزرسان creators به Microsoft کمک کرد تا اعتماد برخی کاربران را به ویندوز بازگرداند و مشکلات بزرگ کاربران پایان یابد. انعکاس این اعتماد به تازگی با آپدیت ۱۰ آپریل مشخص شد، زمانیکه بیش از ۵۰% از کاربران این به‌روزرسانی را نصب کردند.

Windows 10 شرکت مایکروسافت تا به اینجا سفر جالبی را تجربه کرده، شاید نگاه کردن به اعداد اخیرا منتشر شده، خود مایکروسافت را به دو سال قبل ببرد، جاییکه مأموریت یک میلیارد کاربر شروع شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر