بروزرسانی ۱.۲ بازی State of Decay 2 منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ , 13:40:42
State of Decay 2, Undead Labs, شرکت مایکروسافت (Microsoft)

استودیو آندد لبز ساعاتی پیش بروزرسانی نسخه ۱.۲ بازی انحصاری State of Decay 2 را با حجم بیست گیگابایت منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

عنوان انحصاری State of Decay 2 چند هفته پیش منتشر شد و در کنار بدست آوردن بیش از یک میلیون کاربر در دو روز اول، در رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های هفته بریتانیا قرار گرفت. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آندد لبز (Undead Labs) آپدیت نسخه ۱.۲ بازی زامبی محور را منتشر کردند که حجمی معادل بیست گیگابایت دارد. شما باید وقت زیادی گذاشته تا این بروزرسانی را دریافت کنید تا بتوانید دوباره این عنوان را تجربه کنید. در این میان اما توسعه‌دهندگان قول داده‌اند که به پشتیبانی خود از این بازی ادامه داده و آپدیت‌های بعدی نیز حجمی بیشتر از ۵ گیگابایت نخواهند داشت.

این آپدیت ۲۰ گیگابایتی خوشبختانه شامل تغییراتی بزرگی می‌شود؛ از بهبود گیم‌پلی و ثبات بازی State of Decay 2 گرفته تا پیشرفت گرافیک بازی و برطرف شدن بسیاری از باگ‌ها و مشکلات فنی. برای مشاهده کامل لیست تغییرات شما می‌توانید به وبسایت رسمی این بازی سر بزنید.

اتفاقات بازی State of Decay 2 پانزده سال بعد از حوداث اصلی شماره اول رخ می‌دهد و روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس می‌باشد. این عنوان دارای دو نسخه استاندارد با قیمت ۳۰ دلار و نسخه Ultimate Edition با قیمت ۵۰ دلار عرضه است که نسخه ۵۰ دلاری محتوی یک نسخه از بازی State of Decay: Year One Survival Edition نیز می‌شود. لازم به ذکر است که بازی State of Decay 2 دارای یک نسخه Collector’s Edition با قیمت ۶۹.۹۹ دلار است که البته شامل بازی اصلی نمی‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر