لیست استخدامی EA Vancouver به وجود بخش تک‌نفره در بازی Star Wars اشاره می‌کند

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ , 14:10:49
لیست استخدامی EA Vancouver به وجود بخش تک‌نفره در بازی Star Wars اشاره می‌کند

استودیوی EA Vancouver  که مسئولیت ساخت پروژه‌ی بازی Star Wars را برعهده دارد به دنبال استخدام متخصص بخش آنلاین است تا بتواند بخش تک‌نفره‌ را با ویژگی‌های آنلاین مرتبط سازد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

پروژه توسعه‌ بازی Star Wars  که در ابتدا مسئولیت ساخت آن با استودیوی بازی‌سازی Visceral Games  به سرپرستی خانم Amy Hennig-سابقه‌ی کارگردانی و نویسندگی قسمت‌های یک تا سه بازی آنچارتد را دارد- بود.

حال استودیوی EA Vancouver وظیفه ساخت پروژه‌ی بازی Star Wars  را بر عهده گرفته است. بر اساس لیستی که در وب‌سایت شرکت EA برای استخدام در استودیوی‌‌های بازی‌سازی تحت نظر این شرکت، منتشر شده است.‌آنها در بخش طراح ارشد آنلاین در پی فردی هستند که توانایی به عهده گرفتن مسئولیت همکاری با کارگردان خلاق (Creative Director)، کارگردان بازی، تهیه‌کننده بخش آنلاین داشته باشد. همچنین این توانایی را  داشته باشد تا بتواند ویژگی‌های بخش آنلاین بازی را با گیم‌پلی و داستان بخش تک‌نفره پیوند بزند تا تجربه ناب و تازه‌ای خلق کند.

این توانایی مزبور که در لیست استخدامی EA Vancouver برای طراح ارشد آنلاین وجود دارد به امکان حضور بخش تک‌نفره‌ی داستانی در بازی Star Wars  اشاره می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های که برای استخدام در لیست به آن اشاره شده است، توانایی اجرا و طراحی حالت گوناگون بخش انلاین بازی‌ها و توانایی رصد و شناسایی علاقه‌مندی‌های بازیکنان در بخش آنلاین است.

با توجه به ویژگی‌های مورد اشاره برای استخدام در پروژه بازی Star Wars، به‌نظر می‌رسد این عنوان به بازی‌های Destiny 2  و The Division  شباهت داشته باشد.

این روز‌ها که توجه بیشتر شرکت‌ها به بخش آنلاین و چند نفره جلب شده است باید منتظر بمانیم و ببینم تصمیم شرکت «الکترونیک آرتز» برای پروژه‌ی بازی Star Wars  چه خواهد بود آیا این بازی نیز مانند بازی Call of Duty: Black Ops 4  بخش داستانی تک‌نفره را با بخش آنلاین ترکیب می‌کند یا اینکه حالت پرطرفدار «بتل رویال» را به بازی Star Wars  اضافه می‌کند؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر