E3 2018 | خبری از موارد عاشقان در بازی Anthem نخواهد بود

در ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ , 20:59:24
Anthem, E3 2018, EA Play, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

بازی موردانتظار و اکشن‌نقش‌آفرینی استودیو «بایوور»، با نام Anthem دارای همکاری و ارتباط عمیق میان شخصیت‌های اصلی و فرعی (NPC‌ها) است. اما این به معنای وجود رابطه احساسی میان آنها نیست؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

آقای «مایک گمبل» تهیه‌کننده ارشد بازی Anthem به خبرگزاری Game Informer گفت که در این بازی مانند دیگر فرانچایز‌های محبوب بایوور، Mass Effect و Dragon Age خبری از صحنه‌های عاشقانه نیست. مایک گمبل می‌گوید:

خبری داستان عاشقانه در بازی Anthem نیست و تنها رابطه دوستانه برقرار است؛ همانند آنچه در بازی Mass Effect و مخصوصا بسته‌الحاقی Citadel انجام دادیم و شاهد صحنه‌های بسیاری از روابط دوستانه بودیم. شما و دوستانتان آماده می‌شوید و تیراندازی می‌کنید؛ ما روی اینگونه موارد تمرکز داریم. موارد عاشقانه، ما از اینجور چیز‌ها در بازی Anthem دوری می‌کنیم.

در بازی Anthem شما کنترل مزدوری به نام Freelancer برعهده خواهید گرفت که از لباسی بسیار پیشرفته برای از بین بردن هیولا‌ها و دیگر تهدیدات وارده به Fort Tarsis که در واقع پایگاه اصلی شما در بازی است، استفاده می‌کند. شما در بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان همکاری کرده و ماموریت‌های چندنفره و آنلاین که در سراسر نقشه بزرگ بازی پراکنده شده‌اند، را انجام دهید. اما در این میان بسیاری از جنبه‌های داستانی بازی Anthem منحصر به شخصیت شما و همچنین روابط شما با شخصیت‌های فرعی می‌باشد.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی می‌توانید تریلر سینمایی و ویدیو گیم‌پلی که در جریان کنفرانس EA Play منتشر شدند را مشاهده نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر