تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم The Nun

در ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ , 08:40:31
The Conjuring

شرکت برادران وارنر (Warner Bros) ساعاتی اولین تریلر رسمی فیلم ترسناک The Nun را منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت برادران وارنر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم «راهبه» (The Nun) که اسپین آفی از مجموعه ترسناک The Conjuring می‌باشد، را منتشر کرده است. فیلم‌ساز مشهور جیمز وان که سابقه کارگردانی فیلم‌های ترسناک محبوب The Conjuring و The Conjuring 2 را برعهده داشته، قرار است که با فیلم The Nun به اکتشاف بخشی دیگر از دنیای تاریک آن فیلم‌ها بیاندازد. فیلم «راهبه» به کارگردانی کورین هاردی (کارگردان فیلم The Hallow) و تهیه‌کنندگی جیمز وان و پیتر صفران که تهیه‌کنندگی تمامی قسمت‌های قبلی مجموعه «احضار» برعهده داشته، ساخته می‌شود. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات | تماشا در یوتیوب

داستان این فیلم درباره راهبه جوانی است که تصمیم می‌گیرد به زندگی خود در یک صومعه متروکه در کشور رومانی با خودکشی خاتمه دهد و واتیکان نیز یک کشیش با گذشته‌ای تاریک بهمراه یک کاراموز که در آستانه آخرین سوگند‌های خود است را برای تحقیق به آن مکان می‌فرستد. آن‌ها در کنار یکدیگر از یک راز غیرمقدس پرده برمی‌دارند و در این راه نه تنها زندگی‌ خود بلکه ایمان و روح خود را به خطر می‌اندازند و با یک نیروی نحس در قالب همان راهبه شیطانی که تماشاگران را در فیلم The Conjuring 2 ترساند، روبه‌رو می‌شوند و آن صومعه را تبدیل به میدان جنگی میان زندگان و جهنمیان می‌کنند.

بازیگرانی چون دمیان بیچیر (بازیگر فیلم A Better Life) در نقش پدر برک، تیسا فارمیگا (بازیگر سریال American Horror Story) در نقش خواهر ایرین، جوناس بلوکت (بازیگر فیلم Elle) در نقش یک روستانی به نام فرنچی، شارلوت هوپ (بازیگر سریال Game of Throne) در نقش خواهر ویکتوریا، اینگرید بیسو در نقش خواهر اوانا و بانی ارونز در نقش راهبه شیطانی در فیلم The Nun حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم دومین اسپین آف از مجموعه The Conjuring است که به دنبال اسپین آف فیلم Annabelle که در قالب یک پیش‌درآمد به نام Annabelle: Creation در تابستان سال گذشته منتشر شد، اکران خواهد شد. چیزی که این اسپین آف را فوق‌العاده می‌کند، شخصیت راهبه است که در سال گذشته برای اولین‌بار در فیلم The Conjuring 2 ظاهر شد اما خیلی سریع به شخصیتی محبوب بین طرفداران فیلم‌های ترسناک تبدیل شد و تنها یک هفته بعد از اکران قسمت دوم فیلم احضار، اعلام شد که قرار است در فیلم خودش حضور یابد.

فیلم راهبه (The Nun) برای اکران در تاریخ شانزدهم شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر