تهیه کننده‌ی بازی Battlefield V در مورد داستان های قسمت تک نفره صحبت می‌کند

در ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ , 09:40:50
campaign تک نفره بازی Battlefield Gustavsson

تهیه کننده‌ی بازی Battlefield V یعنی Lars Gustavsson در مورد داستان‌های قسمت تک نفره ( campaign ) صحبت می‌کند. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

در حالی که دیگر بازی‌های مشهور و پر فروش در سبک تیراندازی از حالت تک نفره ( campaign ) دور می‌شوند، به‌نظر می‌رسد بازی Battlefield که اساسا یک بازی چند نفره است آماده است تا به طور جدی روی جنبه‌ی تک نفره‌ی بازی Battlefield V تمرکز کند.

در طول مراسم EA Play در مصاحبه‌ای با Lars Gustavsson، تهیه کننده‌ی ارشد، مشخص شد که چرا ناشران تصمیم گرفته‌اند تا به حالت تک نفره بپردازند.

ما تحت تاثیر اشتیاق و علاقه‌ای که برای داستان جنگ Battlefield 1 دیدیم، قرار گرفتیم. ما احساس کردیم که این شانس ما بوده است که توانستیم جنگ را در یک چشم‌انداز فکری قرار دهیم. با Battlefield 1 و World War I همه مردد بودند تا به سمت این بازی رفته و آن را شروع کنند چرا که گفته می‌شد همه چیز خندق و گودال است، چه کسی می‌خواهد در این مورد بازی بسازد؟

من فکر می‌کنم که ما به خودمان و به دنیا نشان دادیم که این جنگ، جنگ باشکوهی بود. در مورد همه‌ی دنیا بود و به نظر من این داستان بازی بود که به ما اجازه داد جنگ را در چشم انداز قرار دهیم. ما از این طرز فکر برای Battlefield V استفاده کردیم چون نمی‌خواستیم به عقب برگشته و تمام بازی‌ها‌یی که در مورد جنگ جهانی دوم بوده را تکرار کنیم. می‌خواستیم چیزهای جدیدی را پیدا کنیم که ما را هیجان‌زده می‌کند.

Gustavsson ذکر کرد که تیم از بازیکنانی تشکیل شده است که دیگر بازی‌ها را بازی کرده‌اند اما داستان جنگ تک‌نفره همان چیزی است که این بازیکنان در موردش مشتاق هستند.

با توجه به صحبت‌های دیگر توسعه دهندگان، البته که ما بازیکن هستیم، ما بازی‌های دیگر را بازی می‌کنیم، ما تمایلات صنعت را دنبال می‌کنیم اما این چیزی است که به شدت برای ما قوی است و ما واقعا در موردش مشتاقیم. وقتی که در مسابقات به مسیرهای دیگر نگاه می‌کنیم، بهترین راه برای لغزیدن و منحرف شدن است.

هم‌چنین گفته شده است که داستان‌های متفاوتی که در campaign هستند مطمئنا از “کلاس های فانتزی” متفاوت الهام گرفته شده است. همان طور که در Battlefield 1 شاهدش بودیم.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهرماه ( ۱۹ اکتبر) برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر