شرکت Bioware: همیشه دلیلی برای بازگشت به Anthem وجود دارد

در ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ , 08:40:03
شرکت Bioware: همیشه دلیلی برای بازگشت به Anthem وجود دارد

«جاناتان وارنر» کارگردان بازی Anthem، در مصاحبه‌ای درباره فعالیت‌های بازی، توسعه و اهداف کلی کاراکترها در Anthem سخن گفت. با دنیای بازی همراه باشید.

داستان این بازی که در سبک بازی‌های نقش آفرینی و محصول استودیو بازی سازی BioWare است پایان مشخصی ندارد. به جای آن بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را در حین ماموریت‌ها، رویدادها و فعالیت‌های درون بازی توسعه دهند. او در ادامه افزود:

هدف کلی این است که وقتی Javelin هایتان را تا حدی قوی کنید که احساس افسانه‌ای بودن داشته باشید. هدف ساده شما در این بازی شکست دادن Dominion است که این داستانی که ما قصد روایت آن را داریم و سپس، جنگ جهانی شروع می‌شود که البته با شکست Dominion همه چیز تمام نمی‌شود.

شرکت BioWare پیش از این اعلام کرد بود که داستان‌های تکمیلی نیز اضافه خواهند شد اما در مفهموم چالش‌ها و فعالیت‌های پایان بازی. وارنر در ادامه گفت:

این یک دنیای ناتمام توسط خدایانش است، خدایان این جهان را ترک کرده و آن را در حالتی عجیب قرار داده‌اند و بنابراین هر روز نبردی وجود دارد که شما را درگیر خود کند.

وارنر تایید کرد که این فعالیت‌های پایان بازی شامل ماموریت‌ها تا چالش‌های روزانه بازنشانی شده تا اگر نیاز داشتید دوباره به آن‌ها برگردید. فعالیت‌های پایان بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که Javelin ها را توسعه بدهند بدون اینکه نیاز داشته باشند کل بازی را از اول شروع کنند. وارنر در این مورد می‌گوید:

به عنوان یک خلبان، شما Javelin های مختلفی در اختیار دارید. بنابراین برخلاف بازی‌های نقش آفرینی معمول، این بازی به شما اجازه می‌دهد تا وارد بازی شده و خلبان را ارتقا دهید و Javelin ها را طبق علاقه خود تغییر دهید.

طبق این مصاحبه، به نظر می‌رسد که Anthem ،Javelin های مختلفی را پشتیبانی می‌کند. این بازی ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر