مایکروسافت از Surface Go رونمایی کرد

در ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ , 14:40:32
windows, شرکت مایکروسافت (Microsoft)

مایکروسافت تبلت ۱۰ اینچی جدیدی را از سری سرفیس با نام Surface Go معرفی کرد که از ویندوز ۱۰ نسخه لایت S استفاده می‌کند. با دنیای بازی همراه باشید.

این تبلت از همان فرم Surface Pro استفاده می‌کند با این حال ارزان‌تر، سبک‌تر و از جهاتی زیباتر است. مایکروسافت ممکن است فعلا از بازی اسمارت فون‌ها دور باشد اما همچنان در بازار تبلت با سیستم عامل ویندوز خود به شکل قدرتمندی حضور دارد.

windows, شرکت مایکروسافت (Microsoft)

Surface Go از صفحه نمایشی با نسبت ۳:۲ و وضوح ۱۸۰۰×۱۲۰۰ بهره می‌برد و به گفته مایکروسافت باریک‌ترین سرفیس در تاریخ این سری است. وزن آن ۵۲۰ گرم است که آنرا از iPad سنگین‌تر اما از Surface Pro سبک‌تر می‌کند.

در داخل آن یک پردازنده Pentium Gold 4415Y به همراه ۴ یا ۸ گیگابایت رم حضور خواهند داشت. همچنین بخش حافظه نیز ۶۴GB eMMC یا ۱۲۸GB SSD را پیش روی خود می‌بیند. در حال حاضر مایکروسافت تنها نسخه Wi-Fi را پیشنهاد می‌دهد اما نسخه LTE نیز در اواخر سال عرضه می‌شود.

این تبلت با Windows S عرضه می‌شود و فقط مرورگر Edge به همراه Windows Store قابل دانلود خواهند بود اما می‌توانید آنرا به ویندوز کامل ارتقا دهید. این شرکت همچنین لوازم جانبی خوبی را برای این تبلت در نظر گرفته که به یک ماوس بی‌سیم با قیمت ۳۵$، یک تایپ کاور با قیمت ۹۹$ و همچنین قلم سرفیس با قیمت ۹۹$ ختم می‌شوند.

قیمت Surface Go از ۳۹۹$ برای نسخه ۴/۶۴GB شروع و به ۵۴۹$ برای نسخه ۸/۱۲۸GB می‌رسد. در حال حاضر می‌توان این تبلت را پیش خرید کرد اما عرضه آن در آگِست خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر