جزئیات رویداد جدید بازی Battlefield V توسط «الکترونیک آرتز» اعلام شد

در ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ , 20:30:29
بازی Battlefield 1, بازی Battlefield 4, بازی Battlefield 5, بازی Battlefield V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

شرکت «الکترونیک آرتز» یک رویداد ویژه برای طرفداران مجموعه «بتلفیلد» ترتیب داده است. این ناشر، قرار است برای بازی Battlefield V رویداد Road to Battlefield V را برگزار کند و طی آن بسته الحاقی دو بازی Battlefield 1 و Battlefield 4 را که شامل بیش از ۲۰ نقشه برای بخش چندنفره است را به صورت رایگان در دسترسی بازیکنان قرار می‌دهد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق این اطلاعیه، تا قبل از عرضه بازی Battlefield V در ماه اکتبر، محتوای دو بازی Battlefield 1 و Battlefield 4 به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این رویداد در حال حاضر شروع شده و در ماه گذشته دو بسته الحاقی In the Name of the Tsar و Turning Tides از بازی Battlefield 1 به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته بود.

اگر از کسانی هستید که فرصت دریافت دو بسته الحاقی نام برده را از دست داده‌اید، نگران نباشید؛ چرا که الکترونیک آرتز با انتشار پیامی اعلام شد باز هم در آینده این فرصت خواهد بود تا بازیکنان بسته‌های الحاقی فوق را به صورت رایگان دریافت کنند. غیر از بسته‌های رایگان، سازنده یک منوی جدید در داخل بازی Battlefield 1 گنجانده که شامل کارهای روزانه است و با کامل کردن آن‌ها پاداش‌هایی نظیر اسلحه، تجهیزات، دریافت اکس‌پی دوبرابر و غیره خواهد بود. این پاداش‌های به صورت هفتگی داده می‌شوند.

پاداش‌هایی که برای بازی Battlefield 1 درنظر گرفته شده هم‌چنین شامل آیتم‌های تزئینی است که در صورت خرید Battlefield V همان آیتم‌ها برایتان باز خواهند شد. نسخه جدید علاوه بر این شامل گزینه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی است و لوت باکس‌های بازی نیز تنها به اقلام تزئینی محدود می‌شوند.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Battlefield V در تاریخ جمعه، ۲۷ مهر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر از مشترکین سرویس EA/Origin Access باشید، می‌توانید این عنوان را چند رزو جلوتر و در تاریخ پنج شنبه، ۱۹ مهر و خریداران نسخه دیلاکس هم در تاریخ سه شنبه، ۲۴ مهر تجربه نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر