سود کلی بازی Clash Royale از ۲ میلیارد دلار عبور کرد
سوپرسل تبدیل به اولین شرکت ناشر بازیهای موبایلی تبدیل شد که دارای دو عنوان مولتی میلیارد دلاری روی گوگل پلی و اپ استور است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت سوپرسل (Supercell) تبدیل به اولین شرکت ناشر بازیها برای موبایل شده است که دارای دو بازی با ارزش مولتی میلیارد دلاری روی فروشگاههای گوگل و اپل میباشد. گزارش منتشر شده از سوی گروه Sensor Tower حاکی از آن است که سوآوری کلی بازی موبایلی Clash Royale از زمان عرضه در ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون به رقم دو میلیارد دلار رسیده است. این عنوان به دیگر بازی پرطرفدار شرکت فنلاندی یعنی Clash of Clans میپیوندند که با گذشت شش سال از زمان عرضه توانسته مبلغی حدود ۶ میلیارد دلار را وارد جیب سازندگان بکند.
سود حاصل شده توسط بازی Clash Royale از طریق فروشگاههای گوگل و اپل بنظر میرسد که دارای مقداری مساوی (به ترتیب ۵۱ و ۴۹ درصد) باشد. بازیکنانی که اکانت آنها متعلق به منطقه آمریکا است، بیشترین سهم را از این مبلغ (در حدود ۳۰ درصد) دارند. دومین منطقهای که بازیکنان آن بخشی زیادی از سود بازی را حاصل شدند نیز کشور آلمان با ده درصد میباشد و به دنبال آن کشورهای فرانسه با ۷ درصد، چین (فقط روی پلتفرم IOS) با ۶.۵ درصد و کره جنوبی با ۵ درصد در رتبههای بعدی قرار دارند.
بازی اسپین آف Clash of Clans یعنی Clash Royale در ماه گذشته میلادی توانست مبلغ ۴۰ میلیون دلار درآمدزایی کند، در حالی که عنوان Clash of Clans توانسته مبلغ ۷۰ میلیون دلار را کسب کند.