«هیدتاکا میازاکی» کارگردانی دو عنوان به‌صورت همزمان را بسیار الهام بخش می‌داند

در ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ , 22:10:52
Sekiro: Shadows Die Twice, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت اکتیویژن

«هیدتاکا میازاکی» رئیس استودیو «فرام سافتور» پس از موفقیت سری Souls به عنوان یکی از مشهورترین طراحان کل صنعت بازی شناخته می‌شود. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

اکنون او با کارگردانی بازی اکشن ماجراجویانه Sekiro: Shadows Die Twice و بازی Déraciné برای واقعیت‌مجازی PlayStation VR از سری Souls فاصله گرفته است.

میازاکی در جریان مصاحبه با PlayStation blog توضیح می‌دهد که کارگردانی چند پروژه به‌صورت همزمان برای آو آسان‌تر و الهام‌بخش‌تر است:

من معمولا چند عنوان را به‌صورت همزمان کارگردانی می‌کنم. Armored Core 4 و Demon’s Souls را به‌صورت همزمان کار کردم همچنین بازی‌های Bloodborne و Dark Souls 3 را نیز به‌صورت همزمان کارگردانی کردم؛ و این برای من یک موقعیت بسیار نرمال محسوب می‌شود، اما چیزی که از نظر من غیر معمولی است معرفی دو بازی در یک بازه زمانی است.

درواقع من کارگردانی موازی را ترجیح می‌دهم. به عنوان یک خالق زمانی که تنها بر روی یک چیز تمرکز کردم ذهنم محدود می‌شود. چیزها بسیار آسان‌تر به ذهن الهام می‌شود زمانی که بر روی چند به صورت همزمان کار می‌کنید. این برای من لذت‌بخش‌تر نیز هست.

در ادامه میازاکی توضیح می‌دهد که چرا داستان سرایی در بازی‌های او خطی و عادی نمی‌باشد:

من به داستان‌هایی علاقه‌ دارم که از خیال‌پردازی مخاطب خود برای تعریف قصه‌اش استفاده می‌کند.

زمانی که من جوان‌تر بودم از خواندن کتابهایی که خواندنشان برایم دشوار بود لذت می‌بردم. داستانهایی که تقریبا نصفشان را متوجه می‌شدم و نیمه دیگر آن را با استفاده از تخیل خودم پر می‌کردم. هدف من آوردن این گونه از تجربه به بازی‌های ویدیویی است، جایی که شما باید از خیالپردازی خود برای کامل کردن داستان استفاده کنید.

هنوز تاریخ انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice معلوم نیست، اما احتمالا بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر