کارگردان فیلم Metal Gear Solid می‌گوید فیلم براساس داستان بازی‌ها ساخته نمی‌شود

در ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ , 20:00:17
metal gear solid

اخیراً جزئیاتی درباره‌ی فیلم Metal Gear Solid منتشر شده و در هفته‌ی گذشته اطلاعات بیش‌تری را نیز درباره‌ی آن بدست آوریم. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«جوردن وگ رابرتز» (Jordan Vogt-Roberts)، کارگردان فیلم Metal Gear Solid، در گفت و گو با IGN اطلاعاتی را درباره‌ی کارگردانی و فیلم‌نامه‌ی آن به اشتراک گذاشت.  رابرتز گفت:

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بسیار مفتخر و هیجان‌زده هستم. فکر می‌کنیم روشی که از بازی اقتباس کرده‌ایم، کوجیمایی‌ترین روشی است که می‌شد به آن فکر کرد و فیلم‌نامه یکی از جذاب‌ترین‌هایی است که من تاکنون خوانده‌ام. به‌طور مشخص نحوه‌ی استفاده از مقاطع زمانی و محیطی عالی بوده و چیزی است که می‌توانم بگویم «تا به حال مشابهش را ندیده‌ام.

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش عنوان کرد که فیلم را براساس یک بازی خاص از دنباله‌ی Metal Gear Solid نساخته‌اند. «ما به طور صریح از یک بازی استفاده نکرده‌ایم اما داستان بازی‌ها را نیز به‌طور کامل دور نریخته‌ایم، این یک بی‌توجهی به عشق مردم به این دنباله بود.»

وقتی صحبت از نقش کوجیما در پروژه شد، رابرتز گفت که کوجیما به او انگیزه داده و گفته است: «کاری که من می‌کنم را انجام بده، به بینندگانت خیانت کن.»

رابرتز اعلام کرد از آنجایی که تازه به فیلم‌نامه پرداخته‌اند، هنوز در رابطه‌ با بازیگران فیلم تصمیمی گرفته نشده است. به‌طور معمول در تهیه‌ی فیلم وقتی کار فیلم‌نامه تمام و توسط استودیو تأیید شد، مرحله‌ی انتخاب بازیگران شروع می‌شود. اگر همه‌چیز در رابطه با فیلم‌نامه به خوبی پیش برود، شاید در یک سال آینده خبرهایی را در مورد انتخاب بازیگران فیلم نیز بشنویم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر