آپدیت ۲.۲ بازی Rainbow Six Siege برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ , 15:30:59
Rainbow Six Siege, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است و عمدتا بر روی تغییراتی در گجت‌های اپراتورها و رفع اشکال تمرکز دارد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این آپدیت، امروز برای دیگر پلتفرم‌ها نظیر پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. پچ ۲.۲ تغییراتی را در گیم‎پلی بازی اعمال کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به فراخوانی درون‌ها اشاره کرد، که می‌توانید بالافاصله آن را در محیطی قرار داده بدون این‎‌که وارد قسمت کنترل درون شوید. در کل، دو حالت استاندارد و پیشرفته برای این بخش درنظر گرفته شده است. در حالت استاندارد، به مانند قبل با انداختن درون وارد صفحه کنترل شده و می‌توانید آن را حرکت بدهید. در حالت پیشرفته، وقتی درون را پرتاب می‌کنید باید به‌صورت دستی وارد صفحه کنترل شوید و به‌ شکل خودکار وارد دوربین خود نخواهید شد.

تغییراتی هم در ابزار گروه دفاعی صورت گرفته که در بخش دوربین‌ها، از پیش به چند دسته تقسیم شده بود و شامل مجموعه اصلی دوربین‌ها و گروه تخصصی دوربین‎ها به اپراتورهایی نظیر «والکری» است. پیش از این، مدافعان به تمام دوربین‌ها در یک گروه بزرگ دسترسی داشتند که اکنون قادر خواهند بود با تغییرات تنظیمات خود به آن دسترسی راحت‌تری داشته باشند.

«یوبی‌سافت»، هم‌چنین تغییراتی را در گجت‌ها و اسلحه‌های اپراتورها اعمال کرده که می‌توانید از طریق این لینک به جزئیات کامل آن دسترسی داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر