دموی بازی Anthem پیش از انتشار بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد

در ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ , 16:44:57
Anthem, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

بایوور اطلاعات بیشتری از عنوان موردانتظار آنلاین و اکشن نقش‌آفرینی خود، بازی Anthem توسط تهیه‌کننده ارشد این استودیو مارک داراه در توییتر منتشر کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

جالب توجه است زمانی که یکی از طرفداران پرسید، آیا بازی دارای محتوای PvE (بازیکن در برابر محیط) با بیش از چهار بازیکن برای گروه‌های بزرگ‌تر خواهد بود، با اینکه داراه پاسخ منفی به سوال او داد اما به‌صورت کامل هم آن را رد نکرد و بسیار واضح و روشن گفت:

نه در هنگام انتشار بازی.

در صورتی که می‌دانستیم تمام بازیکنان با لباس Ranger Javelin بازی را آغاز خواهند کرد، اما نمی‌دانستیم که یک تنظیمات سفارشی در بازی وجود دارد که بوسیله آن می‌توان لباس‌های دیگر را آزاد کرد.

در صورتی که نوار سلامتی به‌صورت خودکار احیاء نمی‌شود، حتی زمانی که مبارزات پایان‌ یافته باشند، سپر و محافظ شما به‌صورت خودکار بازسازی می‌شود. برای احیاء نوار سلامتی نیاز به قطره دارو دارید.

پس از به انتها رساندن بازی، فعالیت‌های زیاد و متنوعی در بازی قرار دارد که می‌توان به آنها پرداخت، همچنین پس از به پایان رساندن هر مرحله آمار آن در صفحه به نمایش در می‌آید تا نشان دهد با چه امتیازی آن ماموریت را به پایان رساندید.

اگر از تیراندازی لذت می‌برید، گستره وسیعی از صلاح‌ها با ویژگی‌های منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد.

همچنین اطلاعات بیشتری از بازی Anthem در جلسه کنفرانس سرمایه‌گذاران الکترونیک آرتز، توسط آقای اندرو ویلسون مدیر اجرایی ارشد این شرکت منتشر شد که ایشان در صحبت کوتاهی از دسترسی محدود بازیکنان به این بازی پیش از انتشار آن خبر داد:

برای طرفدارانی که می‌خواهند بیشتر در مورد بازی Anthem بدانند، دموی بازی که در EA Play حضور داشت، پیش از انتشار بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که از ابتدا تا انتهای آن قابل بازی خواهد بود.

بازی Anthem در ۳ اسفند ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر