بازگشت سناتور پالپاتین به بازی Star Wars Battlefront II در بروزرسانی ماه آگوست

در ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ , 13:25:59
DICE, Star Wars Battlefront II, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

استودیو دایس ساعاتی پیش از بازگشت شخصیت قابل بازی سناتور پالپاتین به بازی Star Wars Battlefront II در آپدیت جدید بازی خبر داد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

برای مدت‌ها بود که بازیکنان قدر نبودند تا در قالب شخصیت منفور و زشت سناتور شیو پالپاتین یا همان دارث سیدیوس به انجام بازی Star Wars Battlefront II بپردازند و اما در جدیدترین اخبار بازی، توسط استودیو دایس (DICE) تایید شد که این کارکتر قرار است به لیست قهرمان‌ها و شرور‌های قابل بازی در بروزرسانی جدید که برای انتشار در هفته جاری میلادی برنامه‌ریزی شده، اضافه شود. لازم به یادآوری است که این شخصیت بدلیل وجود یک باگ و مشکل که باعث می‌شد، شلیک Force لایتنینگ وی از دیوار‌ها عبور کند، از بازی حذف شد.

در کنار بازگشت شخصیت شیو پالپاتین، ما همچنین شاهد بازگشت حالت Ewok Hunt به بازی خواهیم بود. آپدیت ماه جاری میلادی بازی Star Wars Battlefront II باگ‌ها و مشکلات مربوط به این حالت را نظیر عدم سوار شدن Stormtrooper‌ها به شاتل فضایی، برطرف می‌کند. آپدیت جدید به علاوه، استقامت قهرمان‌های Lightsaber دوباره متعادل سازی می‌کند.

در این میان، در حالی که طرفداران برای بازگشت شخصیت سناتور شیو پالپاتین بسیار خوشحال هستند اما آن‌ها همچنین منتظر اضافه شدن محتویات جدید بازی Star Wars Battlefront II که در جریان رویداد E3 2018 معرفی شد، هستند. این محتویات جدید که از پیش درآمد‌های مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان الهام گرفته‌اند، شامل قهرمان‌ها و شرور‌های قابل بازی جدید هستند که از میان آن‌ها می‌توان به ژنرال گریوس، اوبی-وان کنوبی، آناکین اسکای واکر و کنت دوکو اشاره کرد. بازی Star Wars Battlefront II بر روی پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی درسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر