تماشا کنید: بازی Football Manager 2019 به صورت رسمی معرفی شد

در ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ , 14:44:22
Football Manager, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت سگا (SEGA), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

شرکت سگا و استودیو اسپورتس اینتراکتیو با انتشار تریلر از بازی Football Manager 2019 رونمایی کردند؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

هر ساله طرفداران ورزش فوتبال و بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان در کنار انتظار برای معرفی نسخه جدید از بازی‌های شبیه ساز این ورزش بسیار محبوب یعنی PES و FIFA منتظر رونمایی از نسخه جدید بازی Football Manager نیز هستند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو توسعه‌دهنده اسپورتس اینتراکتیو (Sports Interactive) و شرکت سگا (SEGA) از بازی Football Manager 2019 رونمایی کردند که برای عرضه در تاریخ ۱۱ آبان‌ماه ۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸) روی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل برنامه‌ریزی شده است و شامل ویژگی و تغییرات جدید جالبی می‌شود.

Manager Man که شخصیتی بر روی باکس آرت‌های هر نسخه از مجموعه از بازی Football Manager 2005 تا نسخه ۲۰۱۸ بوده است و حتی در عنوان Sonic & All-Stars Racing Transformed حضور داشته، از این پس دیگر بر روی جلد بازی قرار نخواهد گرفت. جلد جدید حالا روی مربی جدید متمرکز است که از تونل ورزشگاه بهمراه بازیکنانش خارج می‌شود. این تغییر بزرگ در بخش‌های برندینگ و رابط کاربری بازی نیز بکار رفته است. در کنار دیگر ویژگی‌های جدید که هنوز معرفی نشده‌اند، بازی Football Manager 2019 برای اولین‌بار در این فرانچایز شامل لایسنس کامل DFL Bundesliga می‌شود.

بازیکنانی که نسبت به پیش‌خرید بازی Football Manager 2019 اقدام کنند از ۱۰ درصد تخفیف ویژه بهره خواهند برد و همچنین به نسخه بتا نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. رویداد بتا این بازی حدود دو هفته قبل از عرضه رسمی، برگذار شده و تمامی پیشرفت‌های بازیکنان به نسخه کامل قابل انتقال خواهد بود. شایان به ذکر است که نسخه امسال برخلاف سال‌های گذشته به صورت همزمان برای گوشی‌های موبایل نیز عرضه خواهد شد.

بازی Football Manager 2019 در تاریخ ۱۱ آبان‌ماه ۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸) روی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد. در انتها شما می‌توانید تریلر معرفی و تصویر روی جلد رسمی بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را با دیگر کاربران در وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات

Football Manager, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت سگا (SEGA), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر