فروش بازی Cuphead به بیش از سه میلیون نسخه رسید

در ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ , 16:10:29
Studio MDHR, بازی Cuphead, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

گزارشی جدید حاکی از آن است که فروش عنوان Cuphead به بیش از سه میلیون نسخه رسیده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بنظر می‌رسد که شخصیت دوست داشتنی کاپ‌هد و رفیق صمیمی‌اش ماگ‌من طرفداران زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی دارند. به تازگی استودیو MDHR در جدیدترین اخبار بازی، اعلام کرده که بازی Cuphead به بیش از سه میلیون نسخه رسیده است. بیانیه رسمی این استودیو به شرح زیر می‌باشد:

برای ما بسیار سخت است که بیان کنیم، چقدر قدردان کسانی هستیم که عنوان ران اند گان (Run & Gun) ما را بهمراه کاراکتر‌های جالبش بازی کرده و لذت بردند.

برای جشن گرفتن این موفقیت، استودیو توسعه دهنده بازی اعلام کرد که Cuphead طی روز‌های آینده روی شبکه استیم و فروشگاه ایکس‌باکس با تخفیف ویژه قابل خریداری خواهد بود. اگر تاکنون موفق به تجربه این عنوان نشده‌اید، پس اکنون بهترین زمان برای شماست تا در کنار تهیه بازی، بخشی از پول خود را برای خرید دیگر بازی‌ها ذخیره کنید.

در خبری مرتبط، در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018 بود که بسته‌الحاقی جدید بازی با نام The Delicious Last Course معرفی شد. این استودیو همچنین در پستی جدید روی وبلاگ خود تایید کرد که هنوز برنامه‌های زیادی برای این عنوان زیر سر دارد و اخبار مربوط به آن‌ها را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ میلادی به اشتراک خواهد گذاشت.

بازی Cuphead به صورت انحصاری روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (فقط ویندوز ۱۰) در دسترس می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر