بازی Control به گفته شرکت Remedy مثل هیچ بازی دیگری نخواهد بود
در آخرین شماره مجله EDGE، مصاحبهای با «آن میگل» (Anna Megill) مدیر داستانگویی بازی Control در شرکت Remedy انجام گرفت. «میگل» درباره این بازی که به زودی عرضه خواهد شد و تفاوت آن با سایر بازیها سخن گفته است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
خواست و اراده بازیکنان برای ما مسیر را مشخص کرد و اجازه دادیم که بازیکنان خود انتخاب کنند که چه کاری میخواهند انجام دهند و همزمان ما هم داستان گویی خود را داشته باشیم؛ اما این موضوع بسیار چالش برانگیز بود زیرا تقریباً چیزی بود که تازه با آن مواجه شده بودیم. به عنوان یک نویسنده هرگز این کار را پیش از این انجام نداده بود.
شرکت Remedy همواره میخواهد که در مسیر پیشرفت جلوتر از دیگران حرکت کند و فکر نمیکنم که بازی وجود داشته باشد که چنین کاری که ما در بازی Control کردهایم را انجام داده باشد.
کارگردان هنری شرکت Remedy «سم لیک» (Sam Lake) میگوید که بازی Control برخی از المانهای سبک نقشآفرینی را در طراحی به همراه خواهد داشت، هرچند تیم فنلاندی این بازی این المانها را از جایی کپی نکردهاند و سعی کردهاند که چیزی جدید و منحصر به فرد خلق کنند.
خب، بهطور قطع میخواهید که بازی که خلق میکنید مدتها در یادها بماند. ما میخواستیم که المانهای جدیدی به بازی Control اضافه کنیم، اما همیشه در شرکت Remedy میخواهیم که ترکیبی را پیدا کنیم که بازیها را منحصر به فرد کند. این بدین معنی نیست که به دنبال یک گرایش برویم و تلاش کنیم که آن فرمول موفق را کپی کنیم.
برای شخص من، موضوعات جذاب راه خلاقانه خود را در داستانگویی پیدا خواهند کرد. ما المانهای بازیهای نقش آفرینی را انتخاب کردیم و شما نیز در آن به دنبال رازها و رمزهایی که به آن علاقه دارید خواهید رفت.
بازی Control قرار است سال دیگر برای کامپیوترهای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شود.