ممکن بود God of War در مصر باستان ادامه یابد
به تازگی مشخص شده که تمدن نورس یا شمالی تنها گزینه سازندگان God of War نبوده است و آنها مصر، اینکاها و هندوها را نیز در نظر گرفته بودند. با دنیای بازی همراه باشید.
امروز آقای Cory Barlog کارگردان این عنوان در همایش Devcom در کُلن آلمان درباره روند ساخت بازی صحبتهای جالبی را به اشتراک گذاشت. درباره اولین روزهای ساخت این بازی محبوب پلیاستیشن ۴. با توجه به صحبتهای ایشان تمدن نورس تنها کادیدای آنها برای بازی نبوده و آنها روی آپشنهایی مانند مصر، اینکا و هندوها فکر کردهاند. بعد از انتخابات اولیه نیز تنها مصر و نورس باقی ماندهاند که هر کدام ۵۰ درصد شانس داشتند و خود آقای Barlog بوده است که تصمیم نهایی را درباره انتخاب تمدن شمالی اتخاذ کرده است.
تمدن مصر به قدری جدی در نظر گرفته شده بود که حتی طرحهای اولیه نیز برای آن خلق شود مانند چیزی که در پایین مشاهده میکنید.
ما میتوانیم یک sphynx و همینطور یک جنگجو با ماسک به چهره را مشاهده کنیم درست مشابه سربازان آنوبیس در فیلم مومیایی یا Ushabti در Warhammer. همچنین در این تصویر Atreus نیز حضور دارد اما لباس او با الهام از تمدن مصر خلق شده است.
همچنین ما تکامل یافتن Atreus را میبینیم، طرحهای اولیه او احتمالا کمی ترسناک بهنظر میرسند. آقای بارلوگ اشاره داشتند که تیم Santa Monica روی محتوا سه سال کار کردند اما تنها نزدیک به دو سال از این محتوا استفاده شده است و بحثهای زیادی پیرامون اینکه چه چیز را نگه دارند و چه چیز را حذف کنند شکل گرفته است. همینطور ایشان گفتند که داشتن تهیهکنندگان خوب در این پروسه بسیار اهمیت دارد.