بخش دو نفره بازی Battlefield V تا زمان عرضه رسمی فعال نخواهد بود

در ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ , 15:15:19
بخش دو نفره بازی Battlefield V تا زمان عرضه رسمی فعال نخواهد بود

یک بخش دیگر به ویژگی‌های جدید بازی Battlefield V که پیش‌تر وعده آن داده شده بود اضافه شد. البته این بخش تا عرضه شدن این بازی فعال نخواهد بود. وبسایت این بازی در خبری اعلام کرد که بخش دو نفره Combined Arms تا عرضه رسمی این بازی درون آن وجود نخواهد داشت. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

بخش Combined Arms یک بخش دو نفره جدید در بازی Battlefield V است که تا چهار نفر را پشتیبانی می‌کند. این بخش برای سطوح مختلف مهارتی طراحی شده است. در آن بازیکنان حرفه‌ای با موارد خطرناک دست و پنجه نرم می‌کنند و بازیکنان کم‌تجربه بیشتر در نقش حامی ظاهر خواهند شد. کارگردان هنری بازی «لارس گوستاوسون» (Lars Gustavsson) درباره فلسفه پشت طراحی این بخش می‌گوید:

از گذشته تا به امروز می‌شنیدیم که بازیکنان جدید تجربه‌های سختی از این بازی داشتند. برای اینکه آن‌ها را نیز وارد بازی کنیم تصمیم به طراحی این بخش گرفتیم که بازیکنان بتوانند با دوستانشان به راحتی بازی کنند. این چیزی بود که می‌خواستیم دوستان با یکدیگر تجربه کنند و برای همین سیستمی ساختیم که ماموریت تولید می‌کند. با استفاده از این سیستم، اهداف جدید تعیین شده و کاربران باید با همکاری یکدیگر به آن‌ها برسند.

بخش Combined Arms به نظر می‌رسد یکی از ویژگی‌های امیدوارکننده بازی Battlefield V باشد. این بخش همچنین ویژگی‌های دیگری نیز دارد که شامل بخش Battle Royale و شخصی‌سازی وسایل نقلیه می‌شود. پیش از این خبری منتشر شده بود که ممکن است Grand Operation بازی نیز دچار تاخیر شود اما شرکت EA بعداً وعده داد که این بخش در زمان عرضه بازی موجود خواهد بود.

به طور قطع شرکت‌های EA و DICE می‌خواهند بازی Battlefield V به موقع عرضه شود تا کاربران و طرفداران این بازی بیش از این منتظر نمانند. این بازی قرار است ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر