مدیرعامل «یوبی‌سافت» می‌گوید Assassin’s Creed Odyssey هواداران Origins را شگفت‌زده خواهد کرد

در ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ , 20:00:24
Splinter Cell, بازی Assassin's Creed Odyssey, بازی Assassin's Creed: Origins, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

«وس گیلموت» (Yves Guillemot)، مدیرعامل «یوبی‌سافت» در گفت و گو با Gamespot عنوان کرد که تأخیر Assassin’s Creed Origins در سال گذشته باعث موفقیت این بازی شد و همچنین هواداران با یک تجربه‌ی لذت‌بخش از طرف Odyssey رو‌به‌رو خواهند شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

گیلموت درباره‌ی بازی گفت:

من فکر می‌کنم این تأخیر به تیم سازنده اجازه داد تا چیزی که واقعاً می‌خواهند را در بازی به‌وجود آورند که این موضوع از سوی طرفداران نیز با استقبال بسیار بسیار خوبی طرف شد و وقتی ویژگی‌های Odyssey را می‌بینم، می‌دانم کاربران شگفت‌زده خواهند شد.

وقتی که از بازی جدید Splinter Cell، که قرار بود در نمایشگاه E3 امسال معرفی شود سوال شد، مدیرعامل یوبی‌سافت هیچ خبر جدیدی درباره‌ی آن نداشت.

باید شما را ناامید کنم چون هیچ خبر جدیدی در این‌باره ندارم، اما می‌خواهیم هر برند و هر شخصیتی که داریم را تا سال‌های طولانی حفظ کنیم. در نتیجه شما یک روز از این بازی خواهید شنید، اما نمی‌توانم جزئیات بیش‌تری را با شما در میان بگذارم.

گیلموت همچنین یک‌بار دیگر از فواید streaming از طریق یارانش ابری (cloud) صحبت کرد. این نه تنها به شما اجازه می‌دهد بینندگان بسیار بیش‌تری داشته باشید، بلکه می‌توان از قدرت کامپیوتری رایانش ابری نیز بهره برد.

چیزی که ما در streaming دوست داریم فقط این نیست که خیلی از مردم می‌توانند بازی‌های AAA (بازی‌های سطح بالا) را انجام دهند که خیلی هم جذاب است؛ چون این یعنی کاربر می‌تواند با یک سیستم کامپیوتری ضعیف هم بازی‌های AAA را تجربه کند، یا حتی روی موبایل. این یکی از ویژگی‌های streaming است که ما دوستش داریم. اما ویژگی دوم که ما عاشق آن هستیم این است که به جای محدود بودن به رایانه‌های شخصی یا کنسول‌ها، می‌توانیم پردازش‌های سنگین را روی سرور‌های بزرگ اجاره‌ای انجام دهیم. این کار به ما اجازه می‌دهد که تجربه‌های متفاوتی باشیم که زنده‌تر و قابل لمس‌تر هستند. پس چالش‌های زیادی سر راه است که در کنار آن‌ها فرصت‌های زیادی نیز وجود دارند.

ما هنوز باید به نسل پنجم اینترنت (۵G) مجهز باشیم، هنوز باید از چند کار انجام دهیم تا مطمئن شویم که این یک تجربه‌ی خوب خواهد بود. اما روزی که این اتفاق ممکن شود و بدون نقص کار کند، این پتاسنیل وجود دارد تا ماشینی داشته باشیم که ۱۰،۰۰۰ برابر قوی‌تر از چیزی باشد که امروز داریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر