سازنده‌ی Shadow of the Tomb Raider: ما عاشق سری Uncharted هستیم

در ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ , 20:30:43
Shadow of the Tomb Raider, Uncharted, شرکت Crystal Dynamics

شباهت بین Tomb Raider و Uncharted بارها باعث ایجاد اختلاف بین طرفداران این دو بازی شده است؛ زیرا هر گروه دیگری با کپی کردن از بازی محبوب خود متهم می‌کند. اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، هر دو فرنچایز گاهی از یکدیگر کپی کرده‌اند.  در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«ریج بریگز» (Rich Briggs)، مدیر ارشد Crystal Dynamics، در مصاحبه‌ای با Gamesbeat یک‌بار دیگر اعلام کرده است سازندگان Tomb Raider احترام زیادی برای بازی شرکت «ناتی‌داگ» قائل هستند. بریگز در این باره گفت:

یکی از چیزهایی که «لارا» را ویژه می‌کند، مهارت‌های منحصر به فردی است که او دارد، لنزی اکشنی که ما سعی می‌کنیم همه چیز را از دریچه‌ی آن ببینیم. ما به صورت سینماتیک به تلاش او برای بقا می‌نگریم. مقبره‌ها نیز یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ است. مشخص است که از فیلم‌هایی مثل Raiders of the Lost Ark الهام گرفته‌ایم. ما احترام زیادی برای دنباله‌ی Uncharted قائل هستیم. عناوینی هستند که عاشق بازی کردنشان هستیم. فکر می‌کنم لارا تعریف منحصر به فردی از ترکیب یک باستان‌شناس عالی، سرعت بالا، مبارزه‌های حرکتی و توانایی انجام کارهای فراتر از حدانتظار را ایجاد کرده است. به نظر من این‌ها ترکیب‌های خاصی هستند که او را منحصر به فرد می‌کنند.

Shadow of the Tomb Raider هم‌اکنون رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴،  اکس‌باکس وان  در دسترس است.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر