مدیر فناوری شرکت EA از پروژه اطلس این شرکت می‌گوید

در ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ , 16:18:52
پروژه اطلس EA هوش مصنوعی

پروژه اطلس یا Atlas Project ترکیبی است از موتورهای بازی و خدمات توسعه بازی که شرکت EA در حال توسعه آن است. این شرکت قصد دارد با انجام این پروژه ظرفیت محاسبات ابری و هوش مصنوعی را بالا بررد. مدیر فناوری این شرکت در مصاحبه‌ای در رابطه با این پروژه سخن گفته است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

«کن ماس» مدیر فناوری شرکت EA، در مصابحه با وبسایت Medium جزئیات بیشتری از پروژه اطلس این شرکت می‌گوید. او می‌گوید که هزاران کارمند این شرکت در حال کار بر روی پروژه هستند. در ابتدا هدف این پروژه، ایجاد فضا برای توسعه دهندگان بازی با استفاده از محاسبات ابری و هوش مصنوعی است. او می‌گوید:

با پروژه اطلس، ما می‌خواهیم قدرت هوش مصنوعی را به دستان خلاق بسپاریم. با استفاده از این قدرت، طراحان در کسری از ثانیه رشته‌ کوه‌ها و محیط اطراف را خلق خواهند کرد. با وجود اینکه خودم ۱۵ سال است که درگیر طراحی بازی هستم درک می‌کنم که این امکان چقدر برای طراحان می‌تواند کارآمد باشد.

«ماس» همچنین در رابطه با امکانات بی‌نهایتی که این پروژه در رابطه با مقیاس‌پذیری دارد می‌گوید:

با پروژه اطلس، ما در حال کار بر روی بهینه سازی توزیع ابری خدمات موتورها هستیم تا رندر کردن، فیزیک و شبیه سازی بازی‌ها راحت‌تر شود و به جای اینکه بر روی یک مشخصات محدود کار کنیم بر روی یک فضای ابری این کار انجام می‌شود. با استفاده از این پروژه، می‌توانیم از محدودیت‌های سیستم‌ها خلاص شویم

با توجه به گفته‌های «ماس» این قابلیت‌ها همچنین به بازیکنان نیز امکان تولید محتوا و مودهای مختلف را به شکلی امن می‌دهد.  شرکت EA پیش از این نیز عنوان کرده بود که دنیایی را تصور می‌کند که همه هرکجا که بخواهند فارق از دستگاه بتوانند بازی کنند. چیزی که شرکت‌های گوگل و مایکروسافت نیز در پی آن هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر