استودیوهای Obsidian و inXile به کمپانی مایکروسافت پیوستند

در ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ , 13:03:18
Obsidian

کمپانی مایکروسافت روز گذشته و در روند برگزاری رویداد X018 رسما از خریداری Obsidian Entertainment سازنده عنوان Fallout: New Vegas و همچنین inXile Entertainment خبر داد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

کمپانی Obsidian Entertainment  که با عناوین مطرحی مانند Star Wars: Knights of the Old Republic II و South Park: The Stick of Truth شناخته می‌شود، در روند برگزاری رویداد X018 که در Mexico City برگزار شد رسما به استودیوهای داخلی مایکروسافت پیوست.

علاوه بر این کمپانی، شرکت inXile Entertainment نیز هم اکنون رسما از استودیوهای داخلی مایکروسافت به‌حساب می‌آید. این استودیو توسعه عناوینی مانند Wasteland و The Bard’s Tale را در کارنامه دارد. این دو کمپانی ششمین و هفتمین استودیوهایی به‌حساب می‌آیند که در طول امسال به مایکروسافت پیوسته‌اند. پیش‌تر و در جریان کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی در نمایشگاه E3 2018 نیز آن‌ها اعلام کردند که استودیوهای Ninja Theory, Compulsion Games, Undead Labs, Playground Games و شرکت تازه تاسیس The Initiative نیز به تیم‌های داخلی Microsoft Studios ملحق شده‌اند.

با اعلام این خبر مجموع استودیوهای First-party مایکروسافت به عدد ۱۳ می‌رسد؛ هم‌چنین مایکروسافت تایید کرد که هردوی این استودیوهای جدید در حال کار بر روی «بازی RPG جدیدی» هستند و در رویدادهای آینده اطلاعات بیشتری از پروژه‌‌های بزرگ خود منتشر خواهند کرد.

برایان فارگو، مدیرعامل inXile  بعد از اعلام این خبر در این باره می‌گوید:

با پیوستن ما به تیم‌های داخلی مایکروسافت هواداران می‌توانند اطمینان داشته باشند که ما به توسعه‌ی عناوین خلاقانه ادامه خواهیم داد. این مسیر تازه باعث بهبود سطح محصولات ما به نحوی که پیش از این هرگز امکان نداشته است می‌شود. ما قطعا همچنان به توسعه عناوین نقش آفرینی ادامه خواهیم داد.

شما می‌توانید تمامی اخبار منتشر شده در رویداد X018 را در دنیای بازی مشاهده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر