فرصت شغلی استودیو Respawn به ساخت بازی Titanfall 3 اشاره می‌کند

در ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ , 15:30:11
respawn, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

در گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز در ماه اکتبر، اعلام شد که استودیو Respawn همراه با ساخت بازی Star Wars: Jedi Fallen Order، در حال کار روی بازی دیگری نیز است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

این خبر باعث شده که شماری از طرفداران احتمال دهند، این استودیو توسعه نسخه بعدی بازی شوتر خود یعنی Titanfall را شروع کرده است. اکنون با توجه به مشخص شدن فرصت شغلی استودیو Respawn گمانه‌زنی در خصوص ساخت بازی Titanfall 3 از همیشه بیشتر شده است.

این فرصت شغلی جدید در سایت شرکت EA انتشار یافته و در پستی دیگر توسط کاربری با نام GearNuke دوباره پست شده است. با این‌که این استودیو در حال استخدام نیروهای جدیدی برای ساخت بازی جنگ ستارگان است اما ۱۵ شغل نیز برای ساخت نسخه بعدی Titanfall لیست شده‌اند. با توجه به این موضوع، احتمالا سازندگان ساخت بازی Titanfall 3 را شروع کرده‌اند.

بنابر فرصت‌های شغلی که در این لیست دیده می‌شود، شغل متخصص پشتیبانی از ساخت برنامه برای توسعه یک «پروژه معرفی نشده» مهم به نظر می‌رسد. بر همین اساس، حتی برخی بر این باور هستند که استودیو Respawn علاوه بر ساخت بازی Titanfall 3 در حال کار روی بازی دیگری نیز است.

شرکت الکترونیک آرتز خبر داد که با وارد شدن به سه ماه اخر سال ۲۰۱۸ و بعد از انتشار گزارش مالی شرکت، ممکن است اطلاعات بیشتری از برنامه‌های خود در سال ۲۰۱۹ در میان بگذارد. با توجه به این موضوع باید در چند هفته یا ماه‌های آینده منتظر رونمایی از بازی جدید استودیو Respawn باشیم. از آنجایی که احتمل معرفی نسخه بعدی بازی Titanfall بالاست، امیدواریم این شرکت تاریخ انتشار آن را مانند بازی Titanfall 2 برنامه ریزی نکند تا به فروش این بازی لطمه نزند.

respawn, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر