استریم بازی‌ها از نگاه توسعه دهنده بازی Hellpoint

در ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ , 14:53:51
استریم بازی ها

با توجه به اقدامات مختلفی که شرکت‌های گوگل، مایکرسافت، یوبی سافت، الکترونیک آرتز و حتی سونی در رابطه با استریم بازی‌ها انجام داده‌اند به نظر می‌رسد که این موضوع، فناوری آینده باشد. حال «مارک آندره جوتراس» که پیش از این در شرکت‌ها یوبی سافت و اکتیویژن کار کرده است در رابطه با این موضوع سخت گفته است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

«جوتراس» که اکنون در استودیو Cradle Games بر روی بازی Hellpoint کار می‌کند در رابطه با آینده استریم بازی‌ها بر روی دستگاه‌های مختلف اینگونه سخن می‌گوید:

در برخی از کشورها استریم بازی بسیار محبوب است. مثلا در برزیل مردم ترجیح می‌دهند ۱۰ دلار در ماه بپردازند و بازی‌های مختلفی را بازی کنند زیرا توانایی خرید کنسول و بازی‌های آن‌ها را ندارند. به نظرم این فناوری در آینده محبوب خواهد شد ولی هیچ چیز نمی‌تواند جای سخت افزار را بگیرد.

زمانی که از چنین سیستمی استفاده می‌کنید در نظر بگیرید که هر بار فرستادن اطلاعات و دریافت آن سبب تاخیرهای تا ۱۰۰ میلی ثانیه می‌شود و حال تصور کنید که آیا می‌توانید بازی شبیه Call of Duty را در چنین سیستمی با چنان تاخیری بازی کنید. به نظرم این سیستم برای بازی‌های آفلاین مناسب است.

یکی از مواردی که امروزه مطرح است این است که شرکت‌ها در حال سرمایه‌گذاری بر روی سخت افزاری هستند که این مشکلات را حل کند. «جوتراس» در این مورد می‌گوید:

مشکل این مسئله این است که نمی‌شود تنها با سرمایه گذاری اختلالات را حل کرد. تاخیر در اینترنت در ۲۰ سال گذشته تغییری نکرده است. ما به سرعت نور در این مورد محدود هستیم.

استریم کردن بازی‌ها در واقع نسل بعدی کنسول‌ها را توصیف نمی‌کند بلکه بیشتر راهی است برای توسعه بیشتر دسترسی به بازار بازی‌های ویدئویی مانند چیزی که «جوتراس» در مورد برزیل اشاره کرد. همانطور که او نیز عنوان کرد، استریم کردن بازی‌ها روش‌های قدیمی بازی کردن را از میان نخواهد برد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر