صرفه جویی ۹۰ میلیون دلاری دیزنی در ساخت ریبوت دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ

در ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ , 17:14:22
شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

شرکت والت دیزنی، طی یک تصمیم غافلگیرکننده اعلام کرد ریبوت فیلم دزدان دریایی کارائیب، بدون حضور ستاره ۵ سری قبلی دزدان دریایی کارائیب، جانی دپ، ساخته خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

قطعا همه شما جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در سری فیلم‌های محبوب دزدان دریایی کارائیب را می‌شناسید. جانی دپ، در این نقش به حدی خوب ظاهر شد که تصور فیلم دزدان دریایی کارائیب بدون او، قطعا غیرممکن خواهد بود. اما به نظر می‌رسد این بازیگر محبوب قرار نیست در نسخه ریبوت دزدان دریایی کارائیب ایفای نقش کند.

طبق جدیدترین خبر اعلام شده در این رابطه، والت دیزنی با استخدام نکردن جانی دپ برای بازی در قسمت ششم دزدان دریایی کارائیب، می‌تواند تا حد زیادی در مصرف پول صرفه‌جویی کند. با توجه به این مسئله که جانی دپ برای بازی کردن در ۵ قسمت قبلی، دستمزد هنگفتی را به همراه بخشی از سود فیلم دریافت کرد و همچنین پس از عملکرد نسبتا ضعیف‌ آخرین قسمت از سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب، The Pirates of Caribbean: Dead Man Tell No Tales، در مقایسه با ۴ سری قبلی، به نظر میرسد والت دیزنی به این نتیجه رسیده که جانی دپ دیگر همانند سابق، ستاره پول‌سازی برای این شرکت نیست.

روند افولی جانی دپ از سال ۲۰۱۰ شروع شد و با حضور در فیلم‌های ناموفقی همچون The Tourist، The Run Diary، Dark Shadows، The Lone Ranger و Mortdecia به اوج خود رسید. علاوه بر این‌ها، مشکلات خانوادگی نیز گریبان‌گیر این ستاره دوست داشتنی شد تا او به طور کامل از دوران اوج خود فاصله بگیرد. مشکلات او با همسرش، «امبر هرد» باعث شد تا حضورش در فیلم‌ Fantastic Beats که به نظر می‌رسید با فروش خوبی هم مواجه شود مورد انتقاد شدید قرار گیرد. البته این فیلم او هم نتوانست عملکرد قابل قبولی را در نزد منتقدان داشته باشد و در دو بخش فروش و نمرات ضعیف‌ترین فیلم مجموعه هری پاتر بوده است.

وضعیت دپ به حدی وخیم هست که هیچ شرکتی حاضر نیست برای ساخت فیلم‌، اورا استخدام کند؛ زیرا میدانند به شدت مورد انتقاد قرار خواهند گرفت و احتمال شکست خوردن فیلم‌شان هم بسیار بالاست. بنابراین میبینیم که والت دیزنی نه تنها تصمیم عجیبی نگرفته، بلکه کاملا هم منطقی به این قضیه نگاه کرده است. قطعا هیچ شرکتی حاضر نخواهد بود در ساخت یک فیلم، ۹۰ میلیون دلار خرج بازیگری کند که می‌تواند به تنهایی باعث شکست آن فیلم شود.

در حال حاضر Rhett Reese و Paul Weernick، نویسندگان فیلم‌های محبوبی همچون Deadpool و Zombieland duo، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean را بر عهده دارند. گفته می‌شود قرار است در این فیلم به جای شخصیت «جک اسپارو» از یک شخصیت زن به نام Redd استفاده شود. Redd ستاره قسمت «دزدان دریایی کارائیب» دیزنی لند است. او یک شخصیت فرعی در میان دزدان دریایی است که بر اساس داستان، اهل شهر پوئرتو دورادو بوده و توسط دزدان دریایی دزدیده می‌شود تا در حراجی به فروش برسد. البته این سکانس با انتقاد‌های زیادی همراه شد و سرانجام دیزنی تصمیم گرفت آن را حذف کند. با این‌که Redd هم‌اکنون یکی از شخصیت‌های محبوب بخش دزدان دریایی دیزنی لند است، اما به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌های ویژه‌ای برای او داشته باشد.

هرچند که بسیار ناراحت‌کننده است، اما به‌زودی منتظر دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر