توضیحات EA در رابطه با لغو بازی جهان باز Star Wars

در ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ , 09:41:28
PlayStation Pro, Star Wars, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت EA در رابطه با لغو پروژه Star Wars توضیحاتی ارائه داده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

سال گذشته،‌ EA اعلام کرد که برنامه‌ای برای ساخت بازی Star Wars در سر دارد که قرار است در قالب یک بازی جهان باز مهیج و کم‌نقص ارائه شود. اما به دنیال تعطیل شدن استودیوی Visceral، توسعه این بازی به شعبه ونکوور شرکت EA محول شد. با این‌حال ، چندروز پیش وبسایت خبری Kotaku، طی گزارشی اعلام کرد که ساخت عنوان جهان باز Star Ward که با نام رمز Orca شناخته می‌شد، رسماً توسط EA لغو شده و این شرکت به‌جای آن، درحال کار بر روی پروژه‌ای کوچک‌تر از سری Star Wars است که به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ معرفی و یا عرضه خواهد شد.

انتشار این خبر، کاربران را تا حدودی در رابطه با آینده عناوینی چون Star Wars Battlefront نگران کرد اما خوش‌بختانه به‌نظر می‌رسد شرکت EA هیچ‌گاه این خبر را به طور رسمی تأیید نکرده است چرا که یکی از نمایندگان این شرکت، طی مصاحبه‌ای با وبسایت آمریکایی IGN اعلام کرد:

گمانه زنی‌هایی وجود داشته مبنی براینکه یکی از پروژه‌های بزرگ ما که مربوط به بازی Star Wars بوده لغو شده است. تیم توسعه دهنده ما در ونکوور همچنان در حال کار بر روی یک پروژه‌ی بزرگ است که پیشرفته تر از محتوا و بازی‌های آینده Star Wars بوده و به نوعی آن را تکامل می‌بخشد. ما کاملاً به ساخت عناوین بیشتری از سری بازی‌های Star Wars متعهد هستیم. همان‌طور که می‌دانید، استودیوی Respawn (یکی از استودیوی‌های EA) هم اکنون در حال کار بر روی Star Wars Jedi: Fallen Order است و من فکر میکنم این خبر بسیار هیجان انگیزی برای کاربران باشد. مطمئن باشید وقتی زمان‌اش فرا برسد، شما را در جریان جزئیات پروژه‌ی جدید خود نیز خواهیم گذاشت.

چنان که مشاهده می‌کنید، EA،‌ مستقیماً خبری را تأیید و یا تکذیب نکرده است اما از حرف‌های نماینده EA پیداست که اگر پروژه Orca کنسل شده باشد، این شرکت بر روی یک پروزه‌ی جدید دیگر مشغول به کار است. با اینحال باید منتطر ماند و دید EA، چه نقشه‌ای در رابطه با این پروژه‌ی بزرگ و پرحاشیه خود در سر دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر