بازی Apex Legends طی هشت ساعت به یک میلیون کاربر دست یافت

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ , 08:30:51
PlayStation Pro, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

چند روز پیش طی اقدامی غافلگیرانه، شرکت Respawn از ماد بتل رویال برای عنوان Titanfall با نام Apex Legends رونمایی کرد. یک روز از زمان عرضه بازی می‌گذرد و Apex Legends موفق شده است تا به رقم شگفت انگیز یک میلیون کاربر دست یابد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.

بازی جدید شرکت Respawn، باعث ایجاد شور و هیجان عظیمی میان طرفداران آن شده است. جدیدترین ساخته‌ی این استودیو با نام Apex Legends، یک بازی رایگان در سبک بتل رویال است. چند وقت پیش شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شرکت Respawn، در حال کار بر روی عنوان Titanfall 3 است، اما ناگهان طی مراسم Super Bowl، از یک بازی بتل رویال،‌ با جهانی مشابه با جهان سری بازی‌های Titanfall رونمایی شد. بازی دیروز در دسترس قرار گرفت و تریلر آن را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

آقای Vince Zampella، مدیر اجرایی شرکت Respawn، دیروز در ضفحه‌ی رسمی خود در توئیتر، از تمام کسانی که عضوی از این بازی بوده‌اند تشکر و اعلام کرد که بازی Apex Legends طی تنها هشت ساعت، به یک میلیون کاربر دست یافته است و اینگونه ابراز خوشنودی کرد:

من به شدت تحت تاثیر قرار گرفته ام و خوشحالم که بازی Apex Legends موفق شد تا به یک میلون کاربر طی هشت ساعت دست یابد. از همه ی کسانی که این عنوان را بازی کرده‌اند ممنونم و خوشحالم که بخشی از این عنوان هستند.

همچنین طی استریم‌هایی که دیشب در وب‌سایت Twitch از این بازی صورت گرفت، ۱۹۲ هزار بازدید کننده مشغول به تماشای گیم‌پلی‌های منتشر شده از این بازی شدند. دیروز هم طی توییت‌هایی، طرفداران خواستار این بودند که ویژگی‌های مختلفی از سری بازی‌های Titanfall مانند دویدن بر روی دیوارها به این عنوان اضافه شود اما Zampella این گونه پاسخ داد:

این حرکت باعث می‌شود تا بازی تعادل خود را از دست بدهد و از جذابیت آن کاسته شود. با اینحال ما درحال ساخت امکانات و ویژگی‌های جدیدی هستیم تا در آینده آن‌ها را به بازی اضافه کنیم.

شرکت Respwan تایید کرد که آن ها در حال حاضر بر روی بازی Titanfall 3 کار نمی‌کنند و  بازی Apex Legends، تنها پروژه‌ی کاری آن‌ها است. سبک بازی همانند دیگر عنوان های بتل رویال از جمله Fortnite و COD: Blackout است.

با اینکه بازی Apex Legends به صورت رایگان عرضه شده است، اما بخش خریدهای درون برنامه‌ای نیز در آن وجود دارد. خریدهای درون برنامه‌ای شامل لباس، جزییات تزئینی و شخصیت‌های بازی خواهد بود. بازی Apex Legends هم اکنون دارای هشت شخضیت است که دو تا از آن‌ها طی پرداخت‌های درون برنامه‌ای قابل دسترسی هستند.

لازم به ذکر است که این بازی هم اکنون برای رایانه های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر