عملکرد ضعیف شرکت الکترونیک آرتز در ربع سوم سال مالی

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ , 09:15:58
Anthem, PlayStation Pro, Titanfall, بازی Battlefield 5, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

پس از شروع نا امید کننده بازی «بتلفیلد ۵» (Battlefield 5)، شرکت الکترونیک آرتز تأیید کرد که از لحاظ فروش در ربع سوم سال مالی عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشت. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

مدیر عامل شرکت بازی سازی الکترونیک آرتز اظهار داشت که فروش بازی Battlefield 5 مطابق انتظار این شرکت نبود و این شرکت ربع مالی بدی را پشت سر گذاشته است. به عقیده Andrew Wilson، صنعت بازی سازی در سالی مملو از رقابت شدید و تغییرات تحول آمیز توانسته به روند روبه رشد خود ادامه دهد، اما آمار فروش بازی‌ها در ربع سوم سال مالی نتوانست انتظارات شرکت را برآورده کند. او همچنین اظهار داشت:

ما از از تمام نیروی شرکت استفاده می‌کنیم تا نمایش بهتری داشته باشیم و به ارائه بازی‌های جدید و سرویس‌های بلند مدت برای کاربران تمرکز کنیم. ما بسیار برای بازی Apex Legends و بازی در حال انتشار Anthem و همچنین برای کسب تجربیات جدید برای سال مالی آینده هیجان زده‌ایم.

آقای Blake Jorgensen، مدیر عملیاتی و مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتز، معتقد بود که ربع سوم سال مالی، آنقدر‌ها هم برای شرکت الکترونیک آرتز بد نبود و همچنین به بازی فیفا و عملکرد قابل توجه آن اشاره داشت.

Jorgensen همچنین به برنامه‌های شرکت برای سال مالی بعدی اشاره داشت و اظهار کرد:

در قسمت دیگری از کسب و کار، ما در حال انجام تغییراتی هستیم تا نمایش بهتری داشته باشیم و تمرکزمان بیشتر بر روی تحقیق و توسعه است. ما مشتقانه منتظر عرضه بازی Anthem و رشد بازی Apex Legend و بازی‌های مرتبط با Titanfall و همچنین عرضه بازی های جدید Plants vs. Zombies و Need for Speed titles و Star Wars Jedi: Fallen Order و عناوین ورزشی در پاییز هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر