بازی Halo Infinite اشتباهات بازی Halo 5 را تکرار نمیکند
شرکت بازی سازی ۳۴۳ Industries به طرز غافیلگیر کنندهای در رابطه با مسیر ساخت بازی Halo Infinite با طرفداران صادق بودهاند. آنها اشتباهات خودرا برای بازی Halo 5 قبول کرده و به طرفداران این اطمینان را دادند که بازی Halo Infinite اشتباهات بازی Halo 5 را تکرار نمیکند. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای بازی با دنیای بازی همراه شوید.
از بازی Halo 5: Guardians به خوبی استقبال نشد و بنظر میرسد شرکت بازی سازی ۳۴۳ Industries تمرکز خود را در استفاده درست از ویژگیهای مختص فرنچایز Halo که در گذشته باعث فروش میلیونی آن میشد را از دست داد. توسعه دهندگان بازی Halo 5: Guardians به خوبی از این مسئله آگاهاند و به منظور جلوگیری از ارتکاب اشتباهات گذشته، قدمهایی برداشتهاند. برای مثال، این شرکت، Justin Robey (جاستین روبی) یکی از افراد کارکشته و با تجربه در شرکت مایکروسافت را به عنوان Director of Player Voice (کسی که به نظرات و انتقادات طرفداران گوش میدهد و اقدامات لازم برای اطمینان از انجام خواسته آنها را انجام میدهد ) منصوب کرد.
جاستین روبی طی آخرین استریمی که شرکت ۳۴۳ Industries در وبسایت ComicBook داشتهاست، در رابطه با مسیر ساخت بازی Halo Infinite و تکرار نکردن اشتباهات گذشته صحبت کرده است. او اعلام کرده است که این بازی فوق العاده خواهد بود و در بازی، تعادلی برای افرادی که تازه کار هستند و قصد سرمایهگذاری زیادی بر روی بازی ندارند ایجاد شده است که موجب رضایتمندی و برقراری ارتباط هرچه بیشتر کاربران با بازی میشود. او در این رابطه طی مصاحبهای اعلام کردهاست:
Halo یکی از فرنچایزهایی است که در گذشته کاربران زیادی داشته و به احتمال زیاد با انتشار Halo Infinite این کاربران به بازی باز خواهند گشت و کار ما هم آن است که از گم نشدن و ارتباط برقرار کردن کاربران با بازی اطمینان حاصل کنیم. این دقیقا موضوعی است که طرفداران اغلب نسبت به آن ناراضی بودند. پس ما باید به اندازه کافی محتوا در بازی قرار دهیم و زمینه ارتباط کاربر را با بازی فراهم کنیم.