بازی Anthem کار خود را در رتبه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا آغاز کرد

در ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ , 19:26:01
Anthem, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

در صورتی Anthem کار خود را در رتبه نخست فروش هفتگی بریتانیا آغاز کرد که این بازی تقریبا نصف بازی قبلی استودیو بایوور یعنی Mass Effect Andromeda به‌صورت فیزیکی فروش کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

در هفته گذشته تنها یک عنوان مشهور وارد بازار شد، بنابراین جای تعجب ندارد که بازی جدید EA و باوور یعنی Anthem جایگاه نخست را از Far Cry New Dawn عنوان نخست هفته گذشته، بدزدد. درصورتی‌که این ممکن است یک شروع موفقیت‌آمیز به نظر برسد اما جزئیات فروش فیزیکی بازی کمی نگران‌کننده است.

بنابر گزارش Eurogamer بازی Anthem در هفته نخست انتشارش تنها نصف فروش فیزیکی بازی قبلی استودیو بایوور یعنی Mass Effect Andromeda که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود را تجربه کرد. درصورتی‌که نسبت فروش دیجیتالی بازی‌ها در این دو سال افزایش یافته است، اما بعید به‌ نظر می‌رسد که فروش دیجیتالی بازی به قدری افزایش یافته باشد که این حجم از کمبود فروش فیزیکی را جبران کرده باشد. البته شاید مقایسه این دو عنوان زیاد منصفانه نباشد، چراکه بازی Anthem یک آی‌پی جدید محسوب می‌شود، درصورتی‌که فرانچایز Mass Effect بی‌شمار طرفدار دارد.

با این وجود Anthem کار خود را کمی نگران کننده آغاز کرد. شایان ذکر است که رکورد سریع‌ترین فروش در سال جاری همچنان به بازی Resident Evil 2 تعلق دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا می‌تواند مطابق انتظارات EA تا پایان ماه مارچ به فروش ۵ تا ۶ میلیون کپی دست یابد.

در انتها می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید:

Anthem, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر