هکرها در بازی Titanfall بازیکنان را از بازی اخراج می‌کنند!

در ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ , 18:45:21
Titanfall, Titanfall 2, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با توجه به آخرین اخبار بازی، به نظر‌ ‌می‌رسد هکرها برای سرگرمی خود، بازیکنان Titanfall را از پایان دادن بخش چند نفره‌ی آن باز داشته‌اند. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای‌بازی همراه باشید.

از تاریخ انتشارقسمت دوم بازی محبوب Titanfall سال‌هاست که میگذرد اما هنوز هستند گیمرهایی که بعد از گذشت این زمان، در بخش چند نفرهی این بازی نقش‌آفرینی کنند و از بازی مورد علاقهی خود لذت ببرنداما اخیرا یک اتفاق جالب در دنیای این بازی رخ داده استطی چندین اعتراض از سوی بازیکنان، با خبر شدیم که هنگام هر مسابقه، بسیاری از آ‌نها ناخودآگاه از بازی خارج میشوند و قادر نخواهند بود آن را به پایان برسانندگمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که افرادی با استفاده از یک script (کدنوشته)، تمامی بازیکنان را از بازی بیرون می‌اندازند و به آن ها اجازه اتمام بازی را نمیدهند.

سایت pc GamesN نشان میدهد اولین بار این مشکل از سوی u/TheLPMaster در reddit مطرح شد که اعلام کرد، هنگام ملحق شدن به لابی دیگر، بازیکن‌ها اغلب با هشدار (“Too many proxies for datatable”) رو به رو و سپس از بازی خارج میشودبعدها این مشکل به ResetEra کشیده شد و آن‌ها بر این عقیده بودند که حتما فرد و یا افرادی تحت عنوان هکر، پشت این قضایا حضور و سعی بر خراب کردن سرگرمی دیگران دارند.

حتی با وجود اینکه جمعیت بازیکنان این بازی به طور باورنکردنی کم است، اما همچنان نا امیدکننده است که بازیکنان تجربه‌ای را که دوست دارند، فقط به خاطر یک یا چند نفر تجربه نکنند. به دنبال آن PC GamerN اقدام متقابل شرکت الکترونیک آرتز را در آینده از این شرکت جویا شده اما پاسخی نشنیده استهمچنین بسیاری پیشبینی می‌کنند به دلیل عرضه بازی Apex Legends در چند ماه اخیر، شرکت الکترونیک آرتز اقدامی نخواهد کرد و تمرکز خود را بر روی توسعه آن خواهد گذاشت. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر