تماشا کنید: نمایش ماری بزرگ در آخرین تریلر بازی Sekiro: Shadows Die Twice

در ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ , 14:15:14
Project Scorpio, Sekiro: Shadows Die Twice, شرکت اکتیویژن, کنسول Xbox One

طبق آخرین اخبار بازی‌، در آخرین تریلر منتشر شده از بازی Sekiro: Shadows Die Twice وجود ماری بزرگ در آن تایید شده است. بیایید نگاهی به یکی دیگر از دشمنان Sekiro در آینده بیندازیم. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

همین‌طور که به تاریخ انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice بعد از این ماه نزدیک می‌شویم، شرکت فرام سافتور و اکتیویژن به انتشار ویدیوهای مختصری از جزئیات بازی ادامه می‌دهد.

در ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای که اخیرا از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد، نکته‌ی جالب و مهمی برجسته و به نمایش گذاشته شد؛ یکی از بزرگ‌ترین دشمنان Sekiro ماری بزرگ و ترسناک است که در بازی شاهد آن خواهیم بود. در این فیلم مختصر سی ثانیه‌ای هم خود مار به نمایش گذاشته شده است و هم مکانی که در آن مستقر است. همچنین در پایان ویدیو می‌توان اندازه‌ی بدن Sekiro را در مقایسه با بدن غول پیکر مار مشاهده کرد.

همان‌طور که در این تریلر هم به نظر می‌رسد، این مار بزرگ به اندازه‌ی گیم پلی خود بازی تهدیدکننده است. از آن‌جا که شما به وضوح در مقابل دشمن غول پیکر قرار گرفته‌اید، مجبورید به صورت دزدکی در پشت مار و دور از چشم او حرکت کنید تا شما را نخورد و زنده بمانید.

احتمالا شما هم کنجکاو شده‌اید که بدانید آیا در بازی دشمنان دیگری هم هست که در سایزی به بزرگی این مار قرار دارند یا نه؟! همچنین اگر این مار یکی از ارباب‌های بازی باشد کنجکاوم به اینکه امکان نبرد تن به تن با او را خواهیم داشت.

این بازی در ۲ فروردین ماه برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر کوتاه گفته شده را در زیر ببینید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر