Devil May Cry 5 دومین عنوان پرفروش کپکام در استیم

در ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ , 15:30:22
Devil May Cry 5, Monster Hunter World, PlayStation Pro, شرکت کپکام (Capcom), کنسول Xbox One

بازی Devil May Cry 5 که ۳ روز پیش رسما عرضه شد توانست در این مدت کوتاه به دومین عنوان پرفروش شرکت کپکام بعد از بازی Monster Hunter World بدل شود. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

بازی Devil May Cry 5 در مدت این مدت کوتاهی که در دسترس کاربران قرار گرفت توانست هم از دیدگاه منتقدین و هم از حیث فروش، موفقیت خوبی بدست آورد. طبق گزارشات بدست آمده از وب‌سایت Twisted Voxel، بازی Devil May Cry 5  توانست بعد از بازی موفق Monster Hunter World، به دومین بازی پرفروش تاریخ شرکت کپکام بدل شود. این بازی از دیروز تا به این تاریخ توانسته به بیش از ۷۷ هزار کاربر دست یابد که آن را بالاتر از بازی Resident Evil 2 با ۷۴ هزار کاربر قرار می‌دهد! اگر این استقبال خوب کاربران ادامه پیدا کند و Devil May Cry 5 بتواند روند موفقت آمیز خود را حفظ کند، به زودی این بازی به جمع ۵ بازی برتر کشور ژاپن از حیث تعداد کاربر همزمان می‌پیوندد. بازی‌هایی که در این لیست حضور دارند شامل Dark Souls 2، Dark Souls 3، Metal Gear Solid V و Monster Hunter World هستند و محبوبیت خاصی نزد کاربران دارند.

با اینکه ۷۷ هزار نفر کاربر همزمان موفقیت بسیار خوبی برای Devil May Cry 5 محسوب ‌می‌شود اما بعید است تا چندسال آینده هیچ بازی بتواند رکورد Monster Hunter World را با بیش از ۳۰۰ هزار کاربرا همزمان بشکند! بعد از سال‌ها سکوت و گوشه نشینی، ظاهرا کپکام بار دیگر برگشته است تا با عناوین شگفت انگیز خود نگاه کاربران را به خود معطوف کند.

بازی Devil May Cry 5 هم اکنون برای کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر