همکاری الکترونیک آرتز و استودیو Velan برای ساخت بازی اکشن تیمی جدید

در ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ , 23:00:24
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با توجه به آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد با همکاری استودیو Velan، بازی اکشن تیمی جدیدی را طراحی کند. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

استودیو Velan شاید برای خیلی از کاربران ناشناخته باشد، اما لازم است بدانید این استودیو در ساخت بازی‌های بزرگی جون Uncharted، Destiny، Metroid Prime و خیلی از عناوین دیگر با شرکت‌های بزرگی همکاری داشته است. روز گذشته اما شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد جهت ساخت بازی اکشن تیمی جدید، قصد دارد با این استودیو همکاری جدیدی را آغار کند. طبق بیانیه‌ی الکترونیک آرتز، این بازی جدید برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل عرضه خواهند شد اما دقیقا مشخص نیست چه کنسول‌هایی این بازی را دریافت خواهند کرد.

آقای Rob Letts، یکی از اعضای بالارتبه‌ی شرکت الکترونیک آرتز در رابطه با این همکاری گفت:

دیدگاه استودیو Velan‌ در رابطه با این بازی بسیار هیجان‌انگیز است. طوری که به محض تجربه‌ی آن، به شدت تحت تأثیر جذابیت و تجربه‌ی درگیرکننده‌ی آن قرار گرفتیم. درواقع ما به توسعه‌دهندگانی که توانایی ساخت بازی‌های خوب و جذاب را دارند کمک می‌کنیم و همکاری ما با استودیو Velan نیز به همین منظور انجام گرفته است. با همکاری یکدیگر، قصد داریم بازی طراحی کنیم که مرز‌های خلاقیت را جابجا کند و کاربران را با تجربه‌ای کاملا جدید، درگیر خود کند.

آقای Guha Bala، مؤسس و رئیس استودیو Velan، نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد قصد این استودیو، ساخت یک بازی تیمی است که با بازی‌های مشابه امروزی تفا.ت بسیار زیادی دارد. جهت انجام این کار، استودیو Velan تا پایان سال جاری، حدودا ۴۰ عضو جدید به جمع خود اضافه خواهد کزد. تأکید این استودیو بیشتر روی استخدام افرادی با مهارت بالا در طراحی محیط و جلوه‌های هنری بازی است که بازی را از همه نظر متفاوت و با کیفیت طراحی کنند و چالش‌های جدیدی بر سر راه کاربران قرار دهند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی جذاب در اختیار نداریم و باید دید در رویداد‌های پیش رو، الکترونیک آرتز چه حرفی برایگفتن در رابطه با آن خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر