تیزر جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

در ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ , 08:15:20
Respawn Entertainment, Star Wars Jedi: Fallen Order, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با توجه به آخرین اخبار بازی، روز گذشته شرکت الکترونیک آرتز تیزری از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در توئیتر منتشر کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

این هفته در شیکاگو و در جریان جشن بزرگ Star Wars، روز بزرگی برای طرفداران سری معروف و محبوب Star Wars (جنگ ستارگان) رقم خواهد خورد. چراکه نه تنها قرار است در رابطه با فیلم مورد انتظار Star Wars: Episode IX اطلاعاتی منتشر شود، بلکه قرار است یک بازی نیز از این سری تحت عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی شود.

درست یک هفته تا رونمایی رسمی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order زمان باقی مانده اما ظاهرا الکترونیک آرتز از طرفداران این بازی نیز هیجان‌زده تر است! چراکه این شرکت در صفحه‌ی رسمی خود در توئیتر، تیزری از این بازی به نمایش گذاشت که البته از زمان معرفی این بازی در سال گذشته نیز این تصویر را دیده بودیم. تصویر منتشر شده اما به نظر می‌رسد که دسته شکسته یک شمشیر نوری را که بر روییک لوح درخشان قرار دارد نشان می‌دهد. همچنین لوگوی رسمی این بازی نیز در قسمت بالایی شمشیر خودنمایی می‌کند. جالب‌ترین بخش این تیزر شاید به کپشن آن برگردد. جایی که الکترونیک آترز نوشت: مقاومت نکن! 

Respawn Entertainment, Star Wars Jedi: Fallen Order, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

تصویر به خودیه خود شاید اطلاعات زیادی به ما ندهد اما قطعا از فضای تاریم آن خبر می‌دهد! جهت اطلاع باید به عرضتان برسانیم که Star Wars Jedi: Fallen Order، داستانی بین قسمت‌های سه و چهار ساگای Star Wars را روایت می‌کند. جایی که امپراتوری در تلاش است تا تمامی Jedi‌های باقی‌مانده در کهکشان را بیرون کند. کاربران در این بازی در نقش یکی از همین Jediها حضور پیدا خواهند کرد اما هنوز مشخص نیست چه هدفی را باید دنبال کنند. متنی که الکترونیک آرتز ضمیمه‌ی عمس مرموز این بازی کرده، ظاهرا به این معنی است که باید بخش‌هایی از بازی را با پنهان کاری پشت سر گذاشت. ولی خب باز هم چیزی قطعی نیست و باید منتظر ماند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر