گزارش باکس آفیس: شکست Hellboy در دومین هفته‌ی صدرنشینی Shazam!

در ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ , 02:11:53
Shazam, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

در دومین آخرهفته‌ی آپریل، شاهد ادامه صدرنشینی Shazam! و قرار گیری Little در رتبه‌ی دوم و فروش نه‌چندان خوب Hellboy بوده‌ایم. رای اطلاع از آخرین اخبار بازی در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

Shazam! ابرقهرمانانه می‌تازد

در رتبه‌ی اول برای دومین هفته‌ی متوالی، Shazam حضور دارد! در این هفته Shazam با ۵۳ درصد افت توانست ۲۵.۱ میلیون دلار بدست آورد و توانست مجموع فروش خود را به ۹۵ میلیون دلار برساند. همچنین با کسب ۳۵.۹ میلیون دلار از فروش جهانی خود به ترتیب، به مجموع فروش جهانی و کل ۱۶۳.۹ و ۲۵۸.۸ میلیون دلار رسید.

Shazam, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

داستان کوچک شدن

در رتبه‌ی دوم، فیلم تازه اکران شده‌ی Little از یونیورسال قرار دارد. درآمد این فیلم از افتتاحیه‌ی خود به رقم ۱۵.۵ میلیون دلار رسید. این فیلم در بازار جهانی نیز ۱.۹ میلیون دلار  بدست آورد.

Shazam, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

این فیلم توانسته است از سایت CinemaScore نمره‌ی B+ را دریافت کند و همچنین از دو سایت مرجع متاکریتیک و روتن‌تومیتوز به ترتیب نمرات ۴۹ و ۴۸ را دریافت کرده است. داستان این فیلم درباره‌ی زن میانسالی است که یک روز صبح خود را در حالی که به دختری ۱۳ ساله تبدیل شده‌است می‌یابد. در این میان دستیار وی باید به او کمک کند تا بلکه راهی برای بازگشت به حالت قبلی وی پیدا کنند.

پسرجهنمی رستگار نشد

رتبه‌ی سوم متعلق به فیلم  Hellboy است. این فیلم افتتاحیه‌ی بسیار ضعیف ۱۲ میلیون دلار را گذراند که بسیار پایینتر از انتظارات بود. لازم به ذکر است که این فیلم هنوز در خارج از آمریکا اکران نشده است.

Shazam, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

افراد بسیار زیادی منتظر این فیلم و ریبوت آن بوده‌اند اما نمرات منفی که این فیلم دریافت کرد باعث ناامیدی طرفداران این مجموعه شد. این فیلم از سایت CinemaScore نیز نمره‌ی پایین C+ را دریافت کرده است. این فیلم همچنین از دو سایت مرجع متاکریتیک و روتن تومیتوز به ترتیب نمرات بسیار پایین ۳۱ و ۱۵ را گرفته است. داستان این فیلم درباره پسرجهنمی است که در میان دنیای انسان‌ها و دنیای ماورائی گرفتار شده است، حالا در این میان او باید با جادوگران باستانی نیز مبارزه کند.

قبرستان حیوانات خانگی و دامبو همچنان در رتبه‌های برتر

در رتبه‌ی چهارم، فیلم Pet Sematary  قرار دارد که در دومین هفته‌ی خود با ۵۹ درصد افت توانست به رقم ۱۰ میلیون دلار برسد تا طی ده روز در آمریکا به ۴۱ میلیون دلار دست بیابد. این فیلم همچنین در بازارهای جهانی ۱۲.۶ میلیون دلار بدست آورد. حالا مجموع فروش جهانی و کل آن به‌ترتیب به ۳۵.۸ و ۷۶.۸ میلیون دلار است.

در رتبه‌ی پنجم نیز فیلم Dumbo حضور دارد که در سومین هفته‌ی خود ۹.۱۸ میلیون دلار بدست آورد تا درآمد این فیلم نیز به ۹۰ میلیون دلار برسد. همچنین فیلم در بازارهای خارجی ۲۲ میلیون دیگر به فروش خود اضافه کرد تا مجموع فروش جهانی و کل آن به ترتیب به ۱۷۷ و ۲۶۷ میلیون دلار برسد.

افتتاحیه‌ی خوب After در کنار افتتاحیه‌ی کابوس‌وار Missing Link

فیلم تازه اکران شده‌ی After در رتبه‌ی هشتم حضور دارد. افتتاحیه‌ی این فیلم ۶ میلیون دلار بوده‌است. این فیلم رمنس از تماشاگران در سایت CinemaScore نمره‌ی B را گرفته است و همچنین از دو سایت متاکریتیک و روتن‌تومیتوز به ترتیب نمرات بسیار ضعیف ۳۰ و ۱۳ را دریافت کرده‌است. داستان این فیلم درباره‌ی آشنایی دختری به نام «تسا یانگ» و پسری به نام «هاردین اسکات» در دوره‌ی کالج است. هاردین برخلاف تسا، شخصیت مرموزی دارد و قصد دارد اطلاعات زیادی درباره‌ی انتظارات تسا از آینده‌اش کسب کند.

در رتبه‌ی نهم، Missing Link قرار دارد که این انیمیشن نیز افتتاحیه‌ی خود را تجربه کرد. این انیمیشن کمتر از انتظارات ظاهر و به افتتاحیه‌ی کوچک ۵.۸ میلیون دلار راضی شده‌است.

Shazam, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

این انیمیشن از سایت CinemaScore نمره‌ی B+ و همچنین نمره‌ی این فیلم در دو سایت مرجع متاکریتیک و روتن‌تومیتوز به ترتیب نمرات خوب ۶۷ و ۸۹ است. داستان این انیمیشن درباره‌ی آقای «لیونل فراست» است که خودش را بهترین محقق اسطوره‌ها و هیولاها می‌داند اما مشکل در آنجاست که مردم او را به خوبی نمی‌شناسند. پس برای همین او نیز برای اثبات موجوی افسانه‌ای، سفری ماجراجویانه را به شمال پسفیک شروع می‌کند. از گویندگان مطرح این انیمیشن می‌توان به «هیو جکمن» (Hugh Jackman) و «زوئی سالدانا» (Zoe Saldana) اشاره کرد.

اکران‌های آینده و جدول فروش

در هفته‌ی آینده پس از مدتها انتظار، Avengers: Endgame و همچنین Breakthrough از کمپانی فاکس و Warner Bros و در آخر مستند Penguins از دیزنی اکران خواهند شد.

Shazam, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

جدول فروش هفته

ردیف عنوان فیلم آخرهفته مجموع بودجه
۱ Shazam! ۲۵.۱ ۹۴.۹ ۱۰۰
۲ Little ۱۵.۴ ۱۵.۴ ۲۰
۳ Hellboy ۱۲ ۱۲ ۵۰
۴ Pet Sematary ۱۰ ۴۱.۱ ۲۱
۵ Dumbo ۹.۱ ۸۹.۹ ۱۷۰
۶ Captain Marvel ۸.۶ ۳۸۶.۵
۷ Us ۶.۹ ۱۶۳.۴ ۲۰
۸ After ۶.۲ ۶.۲
۹ Missing Link ۵.۸ ۵.۸
۱۰ The Best of Enemies ۲ ۸.۱ ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر