تماشا کنید: اولین تریلر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

در ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ , 14:03:06
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

سال‌هاست که راجع به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته‌ی Respawn Entertainment و EA اطلاع داریم و بالاخره امروز موفق به تماشای اولین تریلر از آن شدیم. همراه با این تریلر جزئیاتی جدید از بازی منتشر شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

این موضوع که بازی تک‌نفره و بدون پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود، تایید شده است و بازی Star Wars: Fallen Order روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس‌ وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

این تریلر هم‌چنان در نمایش انتظارات ما از این بازی عملکرد خوبی داشته است. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، عنوانی سوم‌شخص، اکشن و ماجراجویی است که عناصر معمایی و مبارزه‌ای نیز در آن وجود دارد و میان وقایع Revenge of the Sith و نسخه‌ی اصلی Star Wars اتفاق می‌افتد. بازیکنان پاداوانی را کنترل می‌کنند که از قتل‌عام محفل ۶۶ که از جدای‌ها پیروی می‌کردند، بازمانده است. این بازی، ماجراجویی آن‌ها برای بقا در سال‌های بعد از آن قتل‌عام را به تصویر می‌کشد. سال‌هایی که امپراطوری، چنگالش را محکم‌تر در کهکشان فرو می‌برد. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order عنوانی منحصربه‌فرد و اولین عنوانی‌ است که تنها روی وقایع Star Wars تمرکز دارد و توسط EA منتشر خواهد شد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روز ۱۵ نوامبر و توسط EA برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلری که برای این بازی منتشر شده است را تماشا کنید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر