بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کوتاه نخواهد بود

در ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ , 13:30:10
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

اوایل این ماه، استودیو Respawn Entertainment و Electronic Arts از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کردند. عنوان تک‌نفره‌ی جدید از سری بازی‌های Star Wars که برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌ّهای شخصی، روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) منتشر خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

این بازی شامل پرداخت‌ درون برنامه‌ای نخواهد بود و هیچ بخشی برای بازی به صورت چند نفره نخواهد داشت. حال با این اوصاف و نبود بخش چند نفره، بسیاری از بازیکنان گمان می‌کنند که بخش داستانی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order طولانی و جذاب خواهد بود. در همین حین، عده‌ای نیز که بازی Star Wars Battlefront II و داستان ۶ ساعتی آن را تجربه کردند، نسبت به طولانی بودن عنوان جدید استودیو Respawn نیز شک دارند.

مدت زمان بازی از نظر Respawn

کارگردان این بازی، استیگ آسموسن، طی مصاحبه‌ای تایید کرد که تجربه‌ی داستانی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، تجربه‌ای کوتاه نخواهد بود. او گفت:

از نظر طولانی بودن، این عنوان کوتاه نخواهد بود. من چیزهایی خواندم. نظراتی مانند: اوه این بازی ۵ ساعت بیش‌تر نخواهد بود. پس از گفته‌های وینس زامبلا مبنی بر تک‌نفره بودن بازی و عدم وجود پرداخت درون برنامه‌ای و اینجور موارد، باید بگوییم که قطعا بازی تجربه‌ای طولانی و جذاب خواهد بود.

همان‌گونه که می‌بینید آسموسن نمی‌گوید که بخش داستانی چقدر طول خواهد کشید. تنها چیزی که از گفته‌های این کارگردان می‌توان برداشت کرد، آن است که این عنوان کوتاه نخواهد بود. او نمی‌گوید که این عنوان طولانی خواهد بود و بنابراین می‌توان انتظاری داستانی ۱۲ تا ۲۰ ساعته را داشت. متاسفانه، استودیو Respawn راجع به طول بازی صحبت نمی‌کند اما امیدواریم که در رویداد E3 2019 این اتفاق بیوفتد و اطلاعات جدید و آب‌داری از بازی به دست‌مان برسد.

بازی Star War Jedi: Fallen Order برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. در حال حاضر هیچ خبری مبنی بر پورت اضافه‌ای از این بازی برای پلتفرم‌های دیگر نبوده است. و به خصوص زمانی که راجع به نینتندو سوییچ صحبت می‌شود، باید گفت که EA عنوان کرده که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای پورت این بازی برای این کنسول ندارد.س


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر