عرضه‌ی بازی Apex Legends برای موبایل طبق گفته‌های EA

در ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ , 11:45:47
بازی Apex Legends‌ برای موبایل

بازی Apex Legends‌ همین حالا نیز خودش را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین استودیو EA و Respawn ثابت کرده است و حالا با نسخه‌ی موبایل این موفقیت بیش‌تر نیز خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

هنگامی که به موفقیت‌های بزرگ ۲۰۱۹ تا به اینجا می‌رسیم، بازی Apex Legends قطعا در رتبه‌های اول این جدول قرار دارد. این بازی که توسط توسعه‌دهنده‌ی بازی Titanfall‌ یعنی استودیو Respawn Entertainment توسعه یافته است، تبدیل به عنوانی بسیار بزرگ شد. حال EA به دنبال آن است تا موفقیت بازی رایگان Apex Legends را بیش‌تر از این گسترش دهد.

طی آخرین تماس‌های مالی برای نتایج چهار ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۸، شرکت EA بخشی از موفقیت‌های بازی Apex Legends را از زمان انتشارش تا به حال، اعلام کرد. این شرکت توضیح داد که بازی Apex Legends‌ سریع‌ترین رشد را در میان بازی‌های دیگر EA تا به حال داشته است و این بازی طی تنها دو ماه به ۵۰ میلیون بازیکن رسیده است.

در کنار این که نسخه‌ی موبایل بازی به زودی عرضه خواهد شد، شرکت EA اعلام کرد که بازی Apex Legends تقریبا ۳۰ درصد کاربر جدید به پلتفرم EA و سرویس EA Origin‌ اضافه کرده است.

به عنوان یک نتیجه، این رشد باعث شده است تا استودیو Respawn Entertainment و EA به اضافه کردن آیتم‌ها، امکانات و فصل‌های جدید به بازی ادامه دهند. امکاناتی چون محتوای جدید بتل‌پس، قهرمانان جدید در بازی و تحولات هیجان‌انگیز به بازی اضافه خواهند شد. انتظار می‌رود که در کنفرانس E3 2019 اولین جزئیات از فصل دوم بازی Apex Legends را بشنویم.

بازی Apex Legends روی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس کاربران قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر