تماشا کنید: بازی Brothers: A Tale of Two Sons در ۷ خرداد برای سوئیچ منتشر می‌شود

در ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ , 15:46:21
تماشا کنید: بازی Brothers: A Tale of Two Sons در 7 خرداد برای سوئیچ منتشر می‌شود

بازی مستقل تحسین‌شده Brothers: A Tale of Two Sons سرانجام برای نینتندو سوئیج نیز عرضه می‌شود. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

Josef Fares و تیمش که در سال گذشته بازی A Way Out را ساخته بودند، در سال ۲۰۱۳ بازی Brothers: A Tale of Two Sons را منتشر کرده بودند که با تحسین فراوان منتقدان و استقبال مخاطبان مواجه شد. این بازی مستقل دارای داستانی احساساتی و مکانیک گیم‌پلی منحصربه‌فرد است.

هم‌اکنون ۵۰۵ Games خبر از انتشار بازی برای نینتندو سوئیچ داد. بنابر اظهارات توسعه‌دهندگان بازی Brothers: A Tale of Two Sons در ۷ خرداد ۱۳۹۸ برای سوئیچ منتشر می‌شود تا مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهد.

نکته قابل ملاحظه این ورژن آن است که دارای محتوای اضافی است که ویژگی کوآپ دو نفره برای آن اضافه شده است. در این صورت کنترل هر برادر توسط یک نفر هدایت می‌شود. در صورتی که تمامی نسخه‌های قبلی که تا این لحظه منتشر شده بودند، یک بازی تک‌نفره محسوب می‌شدند. بنابر این حتا اگر قبلا بازی را تجربه کرده باشید با اضافه شدن این ویژگی بازی ارزش تجربه دوباره را خواهد داشت.

بازی Brothers: A Tale of Two Sons در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳، اکس‌‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل منتشر شده بود، سپس در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان پورت شد.

در انتها می‌توانید تریلر بازی Brothers: A Tale of Two Sons را برای سوئیچ مشاهده کنید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر