بازدید استریم بازی‌های بتل رویال دوباره با کاهش رو‌به‌رو شد

در ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ , 13:45:45
PUBG, اپیک گیمز - Epic Games, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)

بازی «فورتنایت» Fortnite و دیگر بازی‌های بتل رویال دوباره با کاهش بازدیدکنندگان استریم‌ مواجه شدند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

آیا فورتنایت مرده است؟ البته که نه. این بازی هنوز یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان و تاریخ بازی‌ها است. گرچه میزان بازدید استریم این بازی برای بار چهارم کاهش یافته است که البته این اتفاق برای بتل رویال‌های دیگر نیز افتاده است.

StreamElements همراه با وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌ی آمار بازدیدکنندگان «توییچ»، آمار بازدیدکنندگان از بازی‌های مختلف از ماه آوریل تا جوئن را بررسی کردند و متوجه کاهش این ‌آمار در بازی‌های فورتنایت، Apex Legends و Player Unknown Battlegrounds شدند. این گزارشات و آمار از پربازدیدترین وب‌سایت‌های استریم یعنی توییچ، یوتیوب لایو، فیسبوک گیمینگ و میکسر گرفته شدند.

بازدیدکنندگان فورتنایت تقریبا ۳.۶۶٪ کاهش داشت تا به آمار کمی بیش از ۳۰۰ میلیون ساعت بازدید برسد. اما با این حال باز هم یکی از پربازدیدترین بازی‌ها در تمام پلتفرم‌ها است.

بازی Apex Legends بیش‌ترین کاهش بازدیدکنندگان را در میان بازی‌های بتل رویال تجربه کرد. در ربع اول سال، این بازی تقریبا ۱۸۳ میلیون ساعت بازدید داشت و توی این ربع از سال، بازی حتی از ۱۰ برتر خارج و کم‌تر از ۶۵.۴ میلیون ساعت بازدید را تجربه کرد.

بازی PUBG نیز توانست خود را در ۱۰ برتر نگه دارد و با کاهش ۴.۳٪ توانست به آمار ۶۵.۴ میلیون ساعت بازدید برسد که آن را در جایگاه دهم قرار می‌دهد.

این سبک از بازی هنوز از بین نرفته است. گرچه فورتنایت به نظر می‌رسد که به بن بست رسیده باشد اما اپیک باز آپدیت و ایونتی جدید در اختیار بازیکنان قرار داده و همه را بازی بر می‌گرداند. البته باید بگیم توجه به این سبک بازی‌ها کاهش یافته است.

PUBG, اپیک گیمز - Epic Games, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر