در عنوان Call Of Duty: Modern Warfare خبری از حالت بتل رویال نیست

در ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ , 12:00:15
Battle Royal, کنسول Xbox One

به تازگی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، استودیو سازنده مجموعه Call of Duty اعلام کرده است که توجه اصلی نسخه بعدی این مجموعه یعنی عنوان Call of Duty: Modern Warfare بر روی بخش چند‌نفره خواهد بود و در آن خبری از حالت بتل رویال نخواهد بود. برای دنبال کردن آخرین اخبار بازی در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

عنوان Call of Duty: Black Ops 4 با حالت Blackout عرضه شد که به گونه حالتی بتل رویال برای این عنوان به حساب می‌آمد و محبوبیت زیادی بین کاربران این عنوان بدست آورد. پس از این اتفاق و معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare، کاربران احتمال می‌دادند که اینفینیتی وارد (Infinity Ward) از حالت بتل رویال برای این عنوان نیز استفاده خواهد کرد. بااین‌حال به تازگی مشخص شده است که جدیدترین ساخته اینفینیتی وارد فاقد حالت بتل رویال است.

باتوجه‌ به آخرین اخبار دنیای بازی جو سیکوت، کارگردان طراحی بخش چندنفره اینفینیتی وارد، در مصاحبه‌ اخیر خود با وبسایت IGN گفته است که عنوان Black Ops 4 و Modern Warfare با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهند داشت و برخلاف Black Ops 4 عنوان جدید این شرکت بر روی حالت چند‌نفره تمرکز دارد. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما از هواداران بزرگ بتل رویال هستیم. ما از این حالت و ساختار آن هیجان‌زده هستیم، اما در حال حاضر تمرکز ما در عنوان جدید خود بر روی بخش چندنفره است.

به نظر می‌رسد که در عنوان Modern Warfare هیچ چیزی شبیه به حالت Blackout وجود نخواهد داشت.  آقای سیکوت در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما واقعا روی سلاح‌های واقع‌گرایانه، المان‌های معتبر مدرن وارفر و همچنین تجربه‌ای متفاوت تمرکز کرده‌ایم. عنوان مدرن وارفر همان حالت و تجربه قدیمی خود را به همراه خواهد داشت و ما تمرکزمان بر روی جذاب کردن آن خواهد بود. [که فاقد هرگونه بتل رویال یا موارد مشابه است].

Battle Royal, کنسول Xbox One

بزرگ‌ترین حالت عنوان Call of Duty: Modern Warfare، گرند وار (Ground War) خواهد بود که ۴۰ بازیکن در آن به رقابت می‌پردازند، اما اینفینیتی وارد برنامه دارد تا میزان پشتیبانی از بازیکنان در این حالت را به بیش از ۱۰۰ نفر برساند. بااین‌حال حالت جدید Gunfight این عنوان دارای کمترین تعداد کاربر است و در آن بازیکنان دو به دو براساس مهارت‌ها و تکنینک‌های خود به مبارزه می‌پردازند.

در ماه سپتامبر بتای خصوصی و عمومی عنوان Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار می‌گیرد. از تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) تا ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) کاربرانی که این عنوان را روی پلی استیشن ۴ پیش‌خرید کنند، بتای خصوصی بازی را دریافت می‌کنند. همچنین ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) تا ۲۵ شهریور ماه (۱۶ سپتامبر) هم فاز دوم بتای کاربران پلی استیشن ۴ آغاز می‌شود. این در حالی است که کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان که COD: Modern Warfare را پیش‌خرید کرده‌اند، از تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) تا ۲۹ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر) می‌توانند بتای خصوصی را تجربه کنند. یک بتای عمومی هم برای تمامی کاربران درنظر گرفته شده است که از تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر) تا تاریخ یک مهر ماه (۲۳ سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر