مدیر عامل یوبی‌سافت از بازی جدید Splinter Cell می‌گوید

در ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ , 15:15:45
Splinter Cell, شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

یکی از محبوب‌ترین فرانچایز های یوبی‌سافت بدون شک سری Splinter Cell است، که این اواخر طرفداران بیشتر از هر چیزی منتظر معرفی نسخه جدیدی از این مجموعه هستند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای‌بازی همراه باشید.

آخرین باری که ما شاهد نسخه‌ای از مجموعه سپلینتر سل بودیم برمیگردد به سال ۲۰۱۳ که بازی Splinter Cell: Blacklist از این سری روانه بازار شد. هرچند این اواخر شایعات مربوط به نسخه جدید این سری بسیار به گوش می‌رسید، اما هرگز شاهد معرفی رسمی از طرف یوبی‌سافت نبودیم.

در گذشته این استودیو دلایل مربوط به ساخته نشدن بازی را بیان نمود، و همچنان به این نکته اشاره کردند که بالاخره روزی دوباره مجموعه Splinter Cell را احیا خواهند کرد اما اینکه چه موقع، هنوز مشخص نیست. در جدیدترین مصاحبه‌ای که GamerSky با مدیرعامل یوبی‌سافت یعنی Yves Guillemot انجام داده است، درباره نسخه جدید از سپلینتر سل نیز صحبت‌های صورت گرفت اما بازهم Yves Guillemot درباره زمان دقیق بازگشت سم فیشر به دنیای بازی‌ها چیزی نگفت، اما به این نکته اشاره کرد که یوبی‌سافت همیشه به فکر ساخت نسخه جدید از این سری محبوب بوده است.

بخشی از مصاحبه Guillemot درباره Splinter Cell:

ما درحال تجربیات جدید بر روی Splinter Cell هستیم، اما بیشتر سعی داریم روی دستگاه‌های مختلف این تجربیات را انجام دهیم. ما بر روی برگرداندن این مجموعه واقعا سخت کار می‌کنیم. هنوز نمی‌توانم در مورد زمان مشخص آن چیزی بگوییم چون این کارها زمان‌بر است، و باید به فکر انتخاب زمانی مناسب برای بازگشت باشکوه این مجموعه نیز باشیم.

از سخنان آقای Guillemot اینطور به نظر می‌رسد که استودیو یوبی‌سافت درحال حاضر برای نسخه جدید این مجموعه برنامه‌ای ندارد. همینطور در گزارشی چندماه قبل به نشر رسید، مشخص شد که یوبی‌سافت درحال کار بر روی هیچ نسخه‌ای از سپلینتر سل نیست.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر