ساخت بازی Call Of Duty: Modern Warfare همان‌قدر که مورد انتظار است، زمان می‌برد

در ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ , 01:38:26
بازی Call Of Duty: Modern Warfare

بازی Call Of Duty: Modern Warfare شرکت Activision، در آبان‌ماه امسال منتشر خواهد شد. این بازی قرار است به یکی از بهترین‌ عناوین سال ۲۰۱۹ تبدیل شود. اما تمام کردن آن چقدر زمان می‌برد؟ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

گوینده این استدیو یعنی Taylor Kurosaki در گفتگویی با Game Informer عنوان کرد که:

مشخصه‌ای که در تمام بازی‌ها مشترک است این است که طریقه و سبک بازی شما در کنار دانش‌تان از عنوان، تعیین کننده زمان تمام شدن بازی است. Modern Warfare جدید نیز از این قاعده مستثنا نیست.

او همچنین گفت بازی‌کننده ها می‌توانند انتظار یک خط داستانی قابل قبول، کاملا متفاوت و با مدت‌زمان استاندارد یک کال آو دیوتی تمام عیار را از عنوان جدید داشته باشند.

به هرحال، خط داستانی تنها یک بخش از این بازی است. این عنوان همچنین شامل بخش‌های دیگری از قبیل multiplayer و Spec Ops co-op نیز است. بازی دارای ماد زامبی نیست و فعلا سازنده‌ها نقشه‌ای برای بخش Battle Royale در سر ندارند.

این بازی در تاریخ سوم آبان ماه امسال برای Play Station 4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. همچنین  در یک اقدام انقلابی، ما اینبار شاهد کراس پلی بین تمام این پلتفرم‌ها خواهیم بود! این یک خبر بسیار خوشحال کننده است.

همچنین این بازی از تاریخ ۲۱ شهریور ماه به صورت Early access و برروی کنسول Play Station 4 قابل دسترس خواهد بود. در روزهای آتی این تاریخ نیز این قابلیت برای PC و Xbox one نیز فراهم خواهد شد. نظر شما کاربران دنیای بازی چیست؟

 

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر