کپکام یک Monster Hunter برای کنسول‌های نسل بعد می‌سازد

در ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ , 20:59:59
Monster Hunter, Monster Hunter World

کارگردان عنوان Monster Hunter World: Iceborne یعنی Kaname Fujioka اعلام کرد که شرکت Capcom در نظر دارد تا یک Monster Hunter بر پایه کنسول‌های نسل بعد تولید کند. در ادامه با‌‌ آخرین اخبار دنیای بازی همراه با دنیای بازی باشید.

بازی محبوب کمپانی کپکام یعنی Monster Hunter: World به زودی اکسپنشن جدیدی را با عنوان Iceborne تجربه خواهد کرد که برروی PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. اما هم‌اکنون سوال مخاطبان و طرفداران آن‌ها این است که استراتژی این شرکت برای کنسول‌های نسل آینده به چه صورت خواهد بود؟

پیش‌تر در گفتگوی Eurogamer با کارگردان مجموعه یعنی Fujioka سوال اصلی این بود که آیا این شرکت فعلا برنامه‌ای برای کنسول‌های نسل آینده یعنی PS5 و پروژه اکس باکس Scarlett دارند؟ Fujioka در جواب به آن‌ها گفت:

برای ما این مساله به این سادگی که قرار است تنها گرافیک و جلوه‌های بصری بازی بهتر شود نیست.

وی افزود:

ما تا زمانی که مطلع نشویم سخت‌افزار ها و کانسپت کنسول‌های نسل جدید به چه صورت خواهند‌بود، نمیتوانیم در این مورد تصمیمی بگیریم.

طبق این گفته متوجه می‌شویم که او هنوز اطلاعات مشخصی در دست ندارد و معلوم نیست که آن‌ها چه گیمی برای این نسل جدید از کنسول‌ها خواهند ساخت.

هرچند او در مورد این که کمپانی به سمت و سویی خواهد رفت که دیگر تفاوتی میان پلتفرم‌ها وجود نخواهد داشت، صحبت کرد. در ادامه از زبان خود او برای شما ذکر می‌کنیم:

مایل هستم که بگویم مسیر ما طوری پیش‌ خواهد رفت که مورد انتظار است. ما هم‌اکنون با سرعت بالایی به سمت دنیایی می‌رویم که در آن دیوایس و پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر نقاط مشترک زیادی خواهند داشت و می‌توانید در حالت‌های مختلفی و برروی پلتفرم‌های متفاوتی بازی‌های نسل ‌آینده را تجربه کنید.

در کنار این مسائل، لازم به ذکر است که مخاطبین Iceborne می‌توانند انتظار یک اکسپنشن و فوق‌العاده را داشته باشند. اگر مایل به پیوستن به این دنیای بزرگ را دارید، بی‌درنگ می‌توانید این بازی محبوب یعنی Monster Hunter World: Iceborne را از هم‌اکنون پیش‌خرید نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر