اپیک گیمز با رایگان شدن شش نسخه از بتمن کولاک کرد

در ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ , 11:53:23
اپیک گیمز

اگر اخبار را دنبال کنید، احتمالا می‌دانید که اپیک گیمز یک بازی رایگان برای مدت یک هفته در اختیار شما قرار می‌دهد. اما بازی‌های این هفته تفاوت زیادی دارند. این هفته اپیگ کیمز سنگ تمام گذاشته و با شش بازی بتمن رایگان کولاک کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بازی‌های Batman: Arkham Asylum GOTY Edition،  Batman: Arkham City GOTY Edition و Batman: Arkham Knight را می‌توانید به صورت رایگان از اپیک گیمز استور دریافت کنید. همچنین سه بازی LEGO Batman: The Videogame، LEGO Batman 2: DC Super Heroes و LEGO Batman 3: Beyond Gotham نیز رایگان هستند.

ارزش این شش بازی بتمن روی هم ۱۲۰ دلار است. اما شما می‌توانید تا روز ۴ مهر به صورت کاملا رایگان این بازی‌ها را به حساب خود اضافه کنید. پس عجله کنید و تا دیر نشده این کالکشن ارزشمند را به حساب خود اضافه کنید. اگر قطار بازی‌های بتمن را در دهه گذشته از دست دادید، نگران نباشید. در ادامه شما را برای تجربه این عناوین راهنمایی می‌کنیم.

سه گانه Batman: Arkham بازی های سوم شخص هستند. این بازی‌ها دارای کمی از المان‌های سبک نقش آفرینی، اکتشافات و ابر قهرمان بازی هستند. سیستم مبارزات بازی بسیار عالی است و بعد از عرضه این بازی‌ها توسط دیگران نیز استفاده شده است. کتک کاری با خلافکاران در نقش بتمن فقط بخشی از لذت بازی است. همچنین به دلیل سندباکس بودن، شما ازادی عمل بسیار زیادی دارید. در نتیجه می‌توانید مراحل را به روش دلخواه خود انجام دهید.

توضیح در مورد سری LEGO Batman بسیار ساده است. روی هم رفته، این بازی‌های در ژانر اکشن و ماجراجویی دسته بندی می‌شوند. بازی‌های بتمن از جمله بهترین بازی‌های سری لگو محسوب می‌شوند. مخصوصا قسمت دوم که اگر تنها یا با شخص دیگری بازی کنید، بسیار لذت بخش و سرگرم کننده هستند. نظر شما در این مورد چیست؟


مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر