ماه آینده حالت بتل رویال به بازی Civilization VI اضافه می‌شود

در ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ , 14:52:07
بازی بتل رویال

در چند سال گذشته شاهد اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی‌های زیادی بودیم. اما ژانر استراتژی تا الان از حالت بتل رویال در امان بوده است. حال ۲K در اقدامی غافلگیر کننده اعلام کرده که این حالت را به بازی استراتژی خود یعنی Civilization VI اضافه می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

حتما شما هم مثل ما شوکه شدید. اما قرار است در طی یک بروزرسانی در ماه اینده، حالت بتل رویال به بازی Civilization VI اضافه شود. این حالت که Red Death نام دارد، دقیقا مانند دیگر عناوین بتل رویال خواهد بود. در این حالت شما باید در مقابل دیگران قرار بگیرید و برای زنده ماندن به عنوان اخرین نفر تلاش کنید. در این بین، نقشه بازی شروع به مرگبار شدن می‌کند. هرچه زمان می‌گذرد نقشه با دود‌های قرمزی پوشانده می‌شود که به شما اسیب می‌زند. آخرین کسی که زنده بماند سوار یک سفینه فضایی خواهد شد. این سفینه او را به فضا می‌برد تا از اسیب دیدن او جلوگیری کند.

در حقیقت، این یکی از رایج ترین راه‌ها برای اضافه کردن این حالت به بازی ‌ها است. اما هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد. اگر شما علاقه‌ای به تجربه حالت Red Death یا هر بتل رویال دیگری ندارید، پس مجبور به تجربه ان نیستید. در این زمان، توسعه دهندگان به نوعی ما را فریب داده‌اند. دیدن این موضوع که چگونه سازندگان این حالت را بدون توجه به ژانر بازی به ان اضافه می‌کنند، این حس را به ما می‌دهد.

اگر می‌خواهید بیشتر با این جالت جدید بازی Civilization VI اشنا شوید، می‌توانید تریلر زیر را تماشا کنید. همچنین باید اشاره کرد که بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و نینتندو سویچ در دسترس است. اما حالت Red Death فقط در پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بازیکنان خواهد بود. نظر شما در مورد این حالت جدید بازی چیست؟

 

 


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر